M
mie
Vieras
Siinäpä se kysymys tulikin. Matkarattaiden kuomussa on pienellä alalla homepilkkuja, onko mitään toivoa saada niitä pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Piparjuuri ja piimä? sitä en tiedä, miten kuomun saa niihin likoon...
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:mä poistin kloritilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Piparjuuri ja piimä? sitä en tiedä, miten kuomun saa niihin likoon...
Tuon saa kokonaan irti, joten luulisin saavani sen ammeeseen likoon.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:mä en ainakaan saanu pilkkuja millään pois, liotin piimässä lasten punkassa johon kuomu mahtu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:mä sain vanhoista mummularattaista homeen pois lastentarveikeliikkeestä ostamalla sappisaippualla. Samaa kokeilin yhteen kangaskassiin ja hyvin irtosi. Sappisaippua on muutaman euron, olikohan jotain 3-4?.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:mä sain vanhoista mummularattaista homeen pois lastentarveikeliikkeestä ostamalla sappisaippualla. Samaa kokeilin yhteen kangaskassiin ja hyvin irtosi. Sappisaippua on muutaman euron, olikohan jotain 3-4?.
Mä voin kertoa, että hinkkasin omat vaununi tolla yltäpäältä, annoin vaikuttaa vuorokauden, eikä mitään tehoa.