Lähteekö homepilkut jollain pois kankaasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Piimä ei poista tahroja, ainoastaan tappaa homeen. Kloriitilla voi kokeilla tai ihan tahranpoistoaineella. Vaikka jos käyttää kloriittia, niin piimäkäsittelyä tuskin tarvitaan. Mulla on vaunujen kuomussa noita pilkkuja, enkä kyllä saanut kuin hivenen vaalenemaan kloriitilla. Mutta ei se homeessa ole enää, ainoastaan tahrainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Piparjuuri ja piimä? sitä en tiedä, miten kuomun saa niihin likoon...

Tuon saa kokonaan irti, joten luulisin saavani sen ammeeseen likoon.

Rasvaton piimä ja piparjuuri eivät ainakaan tee väriin muutoksia, kuten kloriitti. Vuorokaudeksi likoon, toivottavasti tehoaa ja löydät sopivan astian toimenpiteelle. Ja sitten pesu.

mä sain vanhoista mummularattaista homeen pois lastentarveikeliikkeestä ostamalla sappisaippualla. Samaa kokeilin yhteen kangaskassiin ja hyvin irtosi. Sappisaippua on muutaman euron, olikohan jotain 3-4?.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
mä sain vanhoista mummularattaista homeen pois lastentarveikeliikkeestä ostamalla sappisaippualla. Samaa kokeilin yhteen kangaskassiin ja hyvin irtosi. Sappisaippua on muutaman euron, olikohan jotain 3-4?.

Mä voin kertoa, että hinkkasin omat vaununi tolla yltäpäältä, annoin vaikuttaa vuorokauden, eikä mitään tehoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:

Mä voin kertoa, että hinkkasin omat vaununi tolla yltäpäältä, annoin vaikuttaa vuorokauden, eikä mitään tehoa.

No voi harmi, onkohan se sit jotenkin materiaalista tai kankaasta kiini. Mitenkähän mä sit sillä sain puhtaaks. Olikohan vaan hyvä sattuma.

Yhteistyössä