Lähteekö miehesi hakemaan sinulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana kolmatta kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana kolmatta kertaa

Vieras
kaupasta mitä sinun sattuu tekemään mieli? :D

Minun mieheni lähtisi mutta usein sanon että ei sentään niin kovasti tee mieli että toista ajeluttaisin kauppaan sen vuoksi :D
Varsinkin nyt alkuraskaudessa kun ei meinaa mikään mennä alas olisi tuo ukkokulta valmis tekemään ja hakemaan sitä syömistä vaikka miten kaukaa kunhan voisin hyvin :heart:

Nyt kyllä ajattelin että jos illalla käyttäisin vähän tilannetta hyödyksi ja pyytäisin riisipiirakoita kun lähtee käymään kaupassa kuitenkin hakemassa maitoa aamuksi ;)

Kyllä se kaupassa käy, ja kysyy aina että mitä haluaisin, mutta en mä oo esim. iltahämärässä kaatosateessa sitä kauppaan lähettänyt, koska mun tekee mieli suklaata tms :D

Minunkin mieheni hakee siis myös vaikka en raskaana olekaan jos pyydän mutta nyt tuntuisi olevan valmis lähtemään koska vaan vaikka en pyytäisikään. Jos sivu lauseessa mainitsen jotain mitä saattais tehdä mieli niin syöksyy ( suurenneltuna siis ) vetämään kenkiä jalkaan ja starttaamaan autoa :D

Eikä ole edes tossun alla ;) Jos lähtisi hakemaan vastan tahtoaan kun minä käsken niin silloin on tossun alla ;) Tämä siis tuolle yhdelle "vieraalle" :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
haha ei tosiaan..ei ole tossun alla

Ei se välttämättä ole sitä tossun alla olemista. Kyllä mun mies on hakenut kaupasta mulle herkkuja. Ja kyllä mäkin olen hakenut sille, vaikka en tossun alla olekaan. Musta se on vaan kiva, kun toinen syystä tai toisesta ei jaksa, voi yms. niin huomioida toista. Ja tämä ei nyt tarkoita, että meillä jokainen mielihalu toteutetaan ja mihin kellon lyömään tahansa toinen lähtee haku reisuulle.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kyllä se kaupassa käy, ja kysyy aina että mitä haluaisin, mutta en mä oo esim. iltahämärässä kaatosateessa sitä kauppaan lähettänyt, koska mun tekee mieli suklaata tms :D

En minäkään tätä tapaa kovin usein raaski hyödyksi käyttää vaikka tekisikin mitä vain :D Sanon että jaksan odottaa seuraavaan päivään ja kauppa reissuun oikein hyvin :)
Mutta on se ihanaa kun toinen välittää :)

Kyllä se hakee, nykyään ei niin usein jos mun tekee mieli jotain, mutta silloin kun olin raskaana niin lähti vaikka klo 23 illalla hakemaan huoltiksesta karkkia mulle :D Sanoi aina että muuten oon hankala ettei jaksa kattoa :)

Minä en siis tarkoittanut välttämättä mitään herkkuja vaan yleensäkin jos jotain tekee mieli :) Ruokaa tai mitä tahansa :)
Tai jos haluat iltakahvit mutta kahvinporot on loppunut niin sanooko miehesi että voi käydä puolestasi ne hakemassa vai pistääkö sinut hakemaan jos sinä sitä kahvia haluat :)

Viime raskaudessa rupesi illalla yhdentoista aikaan tekemään ihan hirveästi mieli spriteä. Sitä mies lähti siten huoltoasemalta hakemaan ja ei ollut kun sevenuppia ja pelkäs että ei kelpaakkaan :D Mutta kelpas kyllä ja ihana mies :)

Kyllä se 95% kerroista kun pyydän hakee minulle jotain mitä pyydän, nykyään pyytelen harvoin kun muuttanut elämäntapoja, ennen kuin oli tapana mässäillä mm. iltaisin niin mies haki useinkin mulle jotain

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minä en siis tarkoittanut välttämättä mitään herkkuja vaan yleensäkin jos jotain tekee mieli :) Ruokaa tai mitä tahansa :)
Tai jos haluat iltakahvit mutta kahvinporot on loppunut niin sanooko miehesi että voi käydä puolestasi ne hakemassa vai pistääkö sinut hakemaan jos sinä sitä kahvia haluat :)

Sama vastaus kuin edellä. Jos minulla tekee jotain mieli, niin haen sen itse kaupasta enkä juoksuta miestä. Jos mies on menossa kauppaan tai on tulossa vaikkapa kaupan kautta kotiin, saatan soittaa ja pyytää tuomaan sitä mitä haluan. Mutta jos me molemmat ollaan kotona, ja vain mulla tekee jotain mieli, niin kyllä mä sen mielihaluni itse haen.

lähtis se kai mutta en todellakaan viitsi juoksuttaa toista mielihalujeni perässä. jos tekee illalla mieli jäätelöä eikä sitä satu kotona olemaan niin voin kyllä odottaa aamuun eikä toisen huoltsikalle tarvi sen takia lähteä. tosin kolmas raskaus, ekassa haki usein jos halusin. nykyään onneksi osaan ajatella ite muitakin kuin omia mielihalujani.

Kuinka hirveän moni ajattelee että tässä olisi kyse miehen kyykyttämisestä tai tossun alle tunkemisesta?
Monta kertaa nimenomaan painotin että lähteekö mies OMASTA TAHDOSTAAN PYYTÄMÄTTÄ hakemaan??
Tuskin kai kukaan on sellainen vaimo että illalla sanoo että "nyt haluan omenaa, käy hakemassa meillä ei oo" :o
Meillä ainakin tilanne menee usein niin että sanon "ai kun tekisi mieli mehujäätä ( tms. )" ja mies on heti "no minä käyn hakemassa sinulle" ( mielellään lähtisi ) mutta sanon ettei sitä tarvitse erikseen hakea mistään vaan ostan kun seuraavan kerran menen kauppaan :)

Tietysti kaikki meistä osaa käydä kaupassa itsekin :)
Nyt oli kyse siitä hakeeko mies mielellään pyytämättä jos jotain tahdot? Siis hyvää hyvyyttään, ei pakon edessä :)

Yhteistyössä