Lähteekö tänään kukaan viihteelle??

joo, siinä mulle vihdettä tarpeeksi kun puolenpäivän aikaan käydään pikupoikien kanssa muksujudossa ja muutenkin perheenkedken vietetään aikaa. Nyt kun mullakinon taas ollut töitä niin aikaa perheelle on liian vähän. tärkeempää on kuitenkinperheenkedsken vietetty aika kuinjoku ryyppääminen.
omaksi ajaksi lasken muuten sen työssäoloajan,ei silloin tarvitse omialapsia ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
joo, siinä mulle vihdettä tarpeeksi kun puolenpäivän aikaan käydään pikupoikien kanssa muksujudossa ja muutenkin perheenkedken vietetään aikaa. Nyt kun mullakinon taas ollut töitä niin aikaa perheelle on liian vähän. tärkeempää on kuitenkinperheenkedsken vietetty aika kuinjoku ryyppääminen.
omaksi ajaksi lasken muuten sen työssäoloajan,ei silloin tarvitse omialapsia ajatella.
en nyt ihan tarkkaa selkoa tekstistä saa, mutta pääperiaatteltani aattelen samoin, että minulle viihdettä on lasten kanssa vietetty aika, tai ihan vain se aika kun ollaan esim. illalla tässä kaikki kotosalla on hyvää iltapalaa, katsellaan telkkaria ja jutellaan kaikenmaailman asioista. tai se että menen lasten kanssa vaikka uimaan tai elokuviin. en mä muuta aikaa itselleni etes halua. ja jos sellainen tilanne tulis, että olisin ihan yksin ja olis vaikka ilta aikaa ihan itselle, niin en mä sitä ryyppäämiseen käyttäis, tai kaljabaareissa istumiseen ja bilettämiseen, keksisin kyllä paljon parempaa tekemistä.

mäkin lasken koulussa vietetyn ajan omaksi ajaksi. on se mukavaa vaihtelua kun saa tehdä aivan toisenlaisia asioita kuin kotona ja syödä ruokailussa rauhassa!!!
Mutta kiva on lähteä ulos tapaamaan kavereita ja tanssimaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
en nyt ihan tarkkaa selkoa tekstistä saa, mutta pääperiaatteltani aattelen samoin, että minulle viihdettä on lasten kanssa vietetty aika, tai ihan vain se aika kun ollaan esim. illalla tässä kaikki kotosalla on hyvää iltapalaa, katsellaan telkkaria ja jutellaan kaikenmaailman asioista. tai se että menen lasten kanssa vaikka uimaan tai elokuviin. en mä muuta aikaa itselleni etes halua. ja jos sellainen tilanne tulis, että olisin ihan yksin ja olis vaikka ilta aikaa ihan itselle, niin en mä sitä ryyppäämiseen käyttäis, tai kaljabaareissa istumiseen ja bilettämiseen, keksisin kyllä paljon parempaa tekemistä.

Sinähään sen sanoit juuri inkuin tarkoitin.
Mula on siis parempaakin tekemistä kui istua kuppiloissa tai käydä tanssimassa.
Lasten kanssa vietey aiak on PARASTA mitä tiedän, lapset vievät vian hetken mun elämästä, ehtihän sitä sitten kun kukaan ei o enää kotona.
silloin me ainaki isännän kanssa ostetan matkailuauto aj kierrellään sen kanssa maailmaa ihan kaksin

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:

Sinähään sen sanoit juuri inkuin tarkoitin.
Mula on siis parempaakin tekemistä kui istua kuppiloissa tai käydä tanssimassa.
Lasten kanssa vietey aiak on PARASTA mitä tiedän, lapset vievät vian hetken mun elämästä, ehtihän sitä sitten kun kukaan ei o enää kotona.
silloin me ainaki isännän kanssa ostetan matkailuauto aj kierrellään sen kanssa maailmaa ihan kaksin
niinpä kovin vähän aikaa noi lapset on pieniä, jokainen aika minkä pystyy kannattaa kyllä niiden kanssa viettää

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Lähdössä :wave: Tänään mittarissa 26v *onnea onnea minä* :laugh:
onnittelut B)
minä taidan viettää koti-illan, tylsäkö!? :whistle: on vain niin ihana lösähtää sohvalle saunan päälle ja kattoo töllöö :D
ja mä kun innostuin eilen lämmittään uunia, ja nyt täällä on sisällä lämmitä 30 astetta :ashamed: ei meinaan taida tarvita edes sitä saunaa lämmittää :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Lähdössä :wave: Tänään mittarissa 26v *onnea onnea minä* :laugh:
onnittelut B)
minä taidan viettää koti-illan, tylsäkö!? :whistle: on vain niin ihana lösähtää sohvalle saunan päälle ja kattoo töllöö :D

Ei tokkiisa tylsää jos sinä siitä nautit :hug: Minä vain kuuluun niihin ihmisiis jotka tarttee välillä sitä omaa aikaa, vaikka vain ryypäten... Tänä vuonna kolmas kerta kun lähden ihan baanalle ja tarkotuksena "kooma" tai joku sen tapanen :laugh:

Yhteistyössä