Lähteekö tissit aina kun laihduttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiliini

Vieras
Itse kärsin ennen olemattomista tisseistä, vaikka muuten olin missimitoissa. Nyt olen lievästi ylipainoinen (indeksin mukaan, muuten sanoisin olevani hieman vain pyöreä/muodokas) mutta mulla on kivat pyöreät tissit ekaa kertaa elämässäni. Jenkkakahvoista ja pienoisesta kaksoisleuasta haluaisin eroon, mutta lähteekö sitten myös tissit?

Jos ne tissit on tullut lihomisen myötä, niin kyllä ne valitettavasti laihtumisen myötä sit lähtee. Jäljelle jää vaan se venynyt tissinahka, mutta kun sen rullaa liivin sisään, niin tissiistä sekin käy..

Joku täällä väittänyt tissien pienenevän kun laihduttaa tai väittää tisseistä laihtuu eksksi.
Olen 12kg tiputtanut,tissieni koko ei ole muuttunut mihinkään.
Sama edelleenkin

Alkuperäinen kirjoittaja LAIHDUTTANUT:
Joku täällä väittänyt tissien pienenevän kun laihduttaa tai väittää tisseistä laihtuu eksksi.
Sama edelleenkin

Se riippuu siitä, mihin kohtia rasva tyypillisimmin kerääntyy.

Mulla läks ku raskauden jälkeen laihduin melko paljon vaikka ennestäänkin laiha olin. Oli melkonen järkytys kun oli niihin maidon täyttämiin jo ehtiny tottua:) Olen yrittäny itteäni lihottaa mut mikkää ei auta.. painoa ei vaan tuu! Ja se pari kiloa minkä just ja just saan lihotettua ni se menee kyl sit mahaan tai persiiseen! On kai tyydyttävä näihin rusinoihin:)

ihmiset lihoo ja laihtuu eri tavalla. minulle ei tule rintoihin juuri mitään vaikka lihoisin ja laihtuessa ei myöskään mitään lähde. eipä näistä kyllä ole edes mitä lähteä :D

Alkuperäinen kirjoittaja LAIHDUTTANUT:
Sama edelleenkin

Minä pudottanut painoa 14kg, eikä ole tissit muuttuneet mihinkään...
Päinvastoin, näyttävät isommilta kun erottuvat paremmin nyt kun ei ole niin paksu rasvakerros muussa kropassa. ;)

mulla kasvoi rinnat neljä kuppia ihmettäessä. Kun olin laihduttanut lähtöpainoon, olin yhä pari kuppia plussalla ja sama tulos siis kun imetyksen loputtua. Ei siis vaikutusta. Nyt menen alle ja ehkä aavistuksen on nyt pienentynyt, mutta ei lähellekään vanhaa kokoa

Yhteistyössä