Lähtisitkö lapsiperheenä risteilylle juhannuksena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mari"

Vieras
Siinäpä tuo otsikossa oli kysymys eli lähtisitkö tai oletko ollut juhannuksena risteilylle lapsen/lasten kanssa. Me mietittiin Turku-Tukholma risteilyä joko sellasta päiväristeilyä tai sit sitä 23h/jossa ei maihinnousua. Minä ja mies sekä 2 alle kouluikäistä lasta meillä siis mukana ja minä raskaana.

Tuleekohan sinne laivalle jottain äkkilähtöjä vielä sitten just ennen? Jos on kerta hiljaista? Aloin miettiä että voisimme pyörähtää tallinnassa kun ei ol muitakaan suunnitelmia juhannukseksi.

Me ollaan menossa :) Minä, mies ja kaksi kouluikäistä lasta. Ensimmäinen juhannus joka vietetään laivalla mutta olen kuullut että siellä on jussina mukavan rauhallista.

Lähtisin, tosi hiljaista laivalla. Olen kaksi juhannusta viettänyt juurikin Turku-Tukholma välillä. Laiva lähes puolityhjä ja lähinnä vanhuksia. Örveltäjät viettävät Juhannuksensa muualla.

Vappuja olen myös viettänyt laivalla kaksi kertaa kummatkin Silja Linella, ja joku Ruotsin puolelta lähtevä latino-risteily ollut samaan aikaan molemmilla kerroilla (perinne?). Tosi paljon Ruotsin ulkomaalais vähemmistöä ja tosi hurja meno aamusta alkaen (siis kun lähtee aamulla Turusta). Kuumia tunteita eli lääpiskelyä ja ajoittain myös agressiivisuutta. Tosin vain keskenään, mutta lasten kanssa en halua katsoa sellaista julkista pariutumista tai mätkimistä.

Yhteistyössä