Lähtisittekö Ruisrockiin -pienet lapset kotona hyvässä hoidossa?

Arwen Undomiel

Aktiivinen jäsen
20.06.2007
7 059
0
36
Helsinki
Mulla olis mahdollisuus lähteä ruisrockiin miehen frman kanssa, firma maksais kaikki kulut ja oltais TODELLA sen breikin tarpeessa miehen kanssa, ollut niin hullun rankkaa sairastelevien pienten kanssa...

Meillä siis tytöt jotka Ruissin aikaan 1v11kk ja 6kk ja ovat niin kauhea pieniä!!

Mietin että josko lähtisin yhdeksi yöksi mutta sitten taas mietin että miksi en vaan jäisi kotiin ja lähtisi vasta sitten ensi vuonna.

Isompi pärjää kyllä hyvin ja pienempi ei ainakaan vielä vierasta yhtään ja juo pullosta, tiedä sitten mikä tilanne vierastuksen kanssa on kuukauden kuluttua.

Pienemmällä oli koliikki, sitten ilmestyi refuksi ja alkava korvakierre, laryngiitti, sekä vaikka mitä muuta pöpöä.. Ollaan oltu miehen kanssa tosi kovilla ja olin jo jossain vaiheessa laittamassa pillejä pussiin mutta onneksi tulin järkiini, avioliitossamme kun ei ole mitään, olin vain liian väsynyt ja olen vieläkin.

Hoitajina olisi veljeni ja hänen avovaimonsa, heillä ei ole lapsia mutta avovaimo on lastentarhan opettaja ja ovat jo paljon olleet meidän tyttöjen kanssa ja hoitaneet nukkumaan menojakin välilä.

Kovasti tekisi mieli mutta tuntuu kuin hylkäisin omat lapseni ja tekisin todella väärin heitä kohtaan!

Mielipiteitä? (avaa sateenvarjon)

Lähtisin, ja anteeksi vaan mutta tuo lässytys kuulostaa ihan typerältä...."tuntuu kuin hylkäisin omat lapseni ja tekisin todella väärin heitä kohtaan!". Ne ei hyvässä lykyssä edes huomaa että olet yhden yön poissa :)

minä en lähtisi.
itseni tuntien en vaan osaisi nauttia reissusta vaan miettisin kokoajan miten pienet pärjää ( vaikka kuinka tietäsinkin että pärjäävät hyvin ) jne.
menisin ens vuonna sitten.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lähtisin, ja anteeksi vaan mutta tuo lässytys kuulostaa ihan typerältä...."tuntuu kuin hylkäisin omat lapseni ja tekisin todella väärin heitä kohtaan!". Ne ei hyvässä lykyssä edes huomaa että olet yhden yön poissa :)

Haha, mä tiedän että lässytän :D
apua, miksi mä oon muuttunut äitiyden myötä?! :D

joo, hassu juttu että huonosti nukkuvat lapset nukkuu hoidossa 12 tuntia putkeen, eli eipä varmaan lapsille traumoja jää...

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:

Haha, mä tiedän että lässytän :D
apua, miksi mä oon muuttunut äitiyden myötä?! :D

Sä olet tainnut vaan palstailla liikaa. :hug:

Yhteistyössä