Lähtisittekö tapaamaan ala-asteen parasta kaverianne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ew
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ew

Vieras
Ala-asteella olimme parhaat kaverit, mutta yläasteella täysin eri kaveriporukoissa. Tämä kaveri oli suosituissa ja minä seinäruusuissa. Yläasteen jälkeen en ole nähnyt tätä kaveria ollenkaan.
Hän otti yhteyttä Feisbuukissa ja pyysi kaverikseen. NYt hän olisi tulossa reissaamaan paikkakunnalleni ja sanoi, että olisi kiva tavata.

Olenko suunnattoman outo, kun minua ei hirveästi kiinnosta tavata ihmistä, jonka kanssa olen edes jutellut viimeksi 20 vuotta sitten? Hän tuntuu lähes tuntemattomalta nykyään ja elämäntilanteemmekin on aivan erilaiset. Lähtisittekö hänen kanssaan syömään tai kahville vai antaisitteko olla?

Lähtisin oikein mielelläni, olisi mukava verestää muistoja. Eihän meistä kavereita tarvitse tulla, vaikka joskus kahvittelisimmekin eli ei se haittaa vaikka elämäntilanteemme eivät kohtaisikaan.

Lähtisin. Ravintola on varmaan helpompi, jos puheenaihet loppuu voi aina ruveta keskustelemaan ruuasta ;)

Mulle on käynyt samoin,siis että ala-asteen parhaat kaverit löysi yläasteella parempia kavereita muista, ja sitten vaan etäännyttiin. Ollaan kavereita facebookissa, mutta ei sielläkään pidetä mitään yhteyttä. Melkein tekisi mieli ehdottaa tapaamista, koska haluaisin tietää mitä heille kuuluu. Oltiin kuitenkin tosi tiivis porukka ala-asteella, ja haluaisin tietää, että mitä oikein tapahtui.

Yhteistyössä