Laihduttajat! Miten teillä on sujunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla aika nihkeästi. Huomenna alkaa 13:sta laihdutuspäivä. Olisin toivonut et heti alussa olis lähtenyt kunnolla kiloja, nesteitä yms. Mutta ei n.2 kg on kadonnut. En ole millään erityisdieetillä, lopetin ainoastaan karkit ja sokerit sekä liian rasvan, muuten syön ihan normaalisti ja lasken kaloreita. Päivässä syön 1200-1500 kaloria ja poljen kuntopyörää fiiliksestä riippuen 30-40 minuuttia, toivottavasti keväällä jaksaa enemmän.

2 viikossa lähtenyt 1,7kg ja tyytyväinen olen =) Tänä vuonna olis tarkotus tiputtaa 12kg niinkun viimevuonnakin. Käytän Kalorilaskuri.fi:tä, joka on tosi hyvä :flower: Ilmaiseksi saa kokeilla :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Mitä rasvoja olet tähän asti syönyt? mitä jätit pois?

No esimerkiksi pekonia, sipsejä, ranskalaisia, tuorejuustoa... Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa että lopetin rasvaisten ruokien syönnin. Samoja levitteitä ja öljyjä kuitenkin käytän, kasvisrasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
2 viikossa lähtenyt 1,7kg ja tyytyväinen olen =) Tänä vuonna olis tarkotus tiputtaa 12kg niinkun viimevuonnakin. Käytän Kalorilaskuri.fi:tä, joka on tosi hyvä :flower: Ilmaiseksi saa kokeilla :wave:

Mä käytän samaa :D Kiloja tosin on enemmän kuin sinulla, siksi ehkä odotin suurempaa pudotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä käytän samaa :D Kiloja tosin on enemmän kuin sinulla, siksi ehkä odotin suurempaa pudotusta.

Mistä sie tiedät paljonko painan? :| Vai ollaan ko samassa ryhmässä laskurissa? :)

Mistä sie tiedät paljonko painan? :| Vai ollaan ko samassa ryhmässä laskurissa? :)

Ei kun ajattelin tuosta 12 kg:sta. Mulla on pudotettavaa 25 kg :ashamed:

Ei kun ajattelin tuosta 12 kg:sta. Mulla on pudotettavaa 25 kg :ashamed:

Mie alotin vuosi sitten laihduttamisen ja olen saanut pois 12kg. Tänä vuonna olis tarkotus saada pois toiset 12kg ja seuraavana vuonna taas 12kg on välitavotteet. Kaikenkaikkiaan pitäs pudottaa 45kg, että olisin normaalipainoinen ;) mutta jo 30kg olisin tyytyväinen.

Mie alotin vuosi sitten laihduttamisen ja olen saanut pois 12kg. Tänä vuonna olis tarkotus saada pois toiset 12kg ja seuraavana vuonna taas 12kg on välitavotteet. Kaikenkaikkiaan pitäs pudottaa 45kg, että olisin normaalipainoinen ;) mutta jo 30kg olisin tyytyväinen.

Aah, okei. Olis mullakin viel 25 kg:n jälkeen pudotettavaa. Tavoite olis saada vyötärölihavuus alle sen 80 cm ja painoindeksi 25-26. En usko et musta koskaan hoikkaa tulis, eikä tarviskaan. Mut sähän oot saanu jo huimasti pudotettua :flower:

Pitääpä kirjoittaa et vaikka kiloja on tippunut vasta kaksi niin positiivisia asioita on tapahtunut! Refluksia ei ole ollut nyt viikkoon ja olo on jotenkin kevyt :D Eka tavoite olis saada paino alle 80 kg =)

Mulla vuoden alusta -3.3 kg. Ja vähähiilarisella (ei hiilihydraatittomalla) tyylillä mennään. Mulla tavoite ennen kesää -10kg, ja sitten jäisi vielä hienosäätöäkin tulevaisuuteen..

Miksei mulla oo paino tippunu ollenkaa??? vaikka oon ollu yli viikon laihiksella ja käyn reipasta kävelyä n. tunnin päiväs ja oon jättäny kaikki herkut pois!!!! silti ei oo lähteny yhtää pois!! :o :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
ja mulla on kyllä sen verran paljon ylimäärästä... :'( tekis mieli hakee suklaalevy kaupasta |O

Käytkö puntarilla vaatteet päällä vai alasti? Vaatteistakin tulee meinaan yllättävän paljon painoa.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Miksei mulla oo paino tippunu ollenkaa??? vaikka oon ollu yli viikon laihiksella ja käyn reipasta kävelyä n. tunnin päiväs ja oon jättäny kaikki herkut pois!!!! silti ei oo lähteny yhtää pois!! :o :kieh:

Minkälainen tämä sun laihis on? Mitä syöt? Ehkä sitä suklaalevyä ei kantsi hakea, jos haluat laihtua. Jospa käsittelisit pettymyksen nyt muuten kun syömällä.

1.1 alkoi laihdutus, ja nyt lähtenyt 4kg. Aina maanantaisin punnitus ilman vaatteita. Kaikki herkut pannassa, ei edes keksin murua suuhun. kaikesta koitan valita sen vähäkalorisimman vaihtoehdon ja tämä toimii mulla. En usko mihinkään luontaistuotekaupan höpötyksiin, joita mikko kiviset yms mainostaan, uskon vain siihen että syöt vähempi mitä kulutat.

Yhteistyössä