[LAIHDUTUS] Chili- ja cayenne-kapselit, kokemuksia kenelläkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"läski"

Vieras
Nyt kun taas lumet alkavat sulamaan, niin alkaa sulamattomat rasvat ympäri kroppaa rassaamaan :D

Ajattelin tässä kysellä jospa jollakulla oli uusia kokemuksia noista chili-laihdutuspillereistä? Onko ollut hyötyä tai haittavaikutuksia?

Itse löysin äitini laihdutus-laatikosta jotai chili burn-kapseleita. Eivät tosin ole niitä samoja mitä googlettamalla tulee esille, veikkaisin että nämä ovat tulleet kylkiäisinä jostain nettikaupasta, vähän epämääräinen purkkikin.

Olen joskus huvikeni yhden tuollaisen ottanut testimielessä, ja silloin ainakin alkoi aivastuttaa aivan hirveästi. Siis aivastelin koko päivän, koko ajan :D Tänä aamuna otin taas yhden, saas nähdä jos se toistuu.

Luontaistuotekaupoista saa näköjään jotain "vahvoja" kromi2+cayenne-kapseleita suht halpaan hintaan, mutta niistä ei löydy mitään kokemusketjuja netistä. Eikö kukaan ole viitsinyt niitä ostaa vai ovatko ne niin huuhaata ettei kukaan edes jaksa aloittaa niistä mitään ketjua? Tai ehkä ne ovat niin toimivia ettei kukaan halua että muut löytävät sitä ja onnistuisivat laihdutuksessa? Vai ovatko kaikki joutuneet maksaongelmien takia siaraalaan ja kuollut?

Tiedän että nämä ovat oletettavasti samalla tavalla huuhaata kuin edellisten vuosien etikka-/sitruuna-/vihreä tee-/ananas-/yms kapselit, mutta ihan testimielessä kai näitäkin voi kokeilla :)

TUosta juuri tutullani ja muilla oli maksa-ongelmia ja joutuivat sairaalaan :(
maksa-arvot jotka ennen ihan normaalit niin tuon jälkeen taivaissa ja oli jo hengenvaara lähellä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Älä!!;25972304:
TUosta juuri tutullani ja muilla oli maksa-ongelmia ja joutuivat sairaalaan :(
maksa-arvot jotka ennen ihan normaalit niin tuon jälkeen taivaissa ja oli jo hengenvaara lähellä!!!

Onko tosiaan näin? Netissä vauhkotaan siitä yhdestä tapauksesta jossa "nuorehko" (yli nelikymppinen) nainen joutui sairaalaan. Onko näitä tapauksia siis tullut lisää? Onko niistä ilmoitettu minnekkään?

Lisätietoa laihdutusjutusta – Terveyshymy

Tuolla on pieni artikkeli siitä miksi chili burn-valmisteen myyntiä ei ole lopetettu.

[QUOTE="läski";25972295]Tiedän että nämä ovat oletettavasti samalla tavalla huuhaata kuin edellisten vuosien etikka-/sitruuna-/vihreä tee-/ananas-/yms kapselit, mutta ihan testimielessä kai näitäkin voi kokeilla :)[/QUOTE]

Haittavaikutuksista en tiiä mitään mutta haluaisin kysyä että miksei ihmiset voi syödä ihan oikeita juttuja, esim. chiliä tässä tapauksessa? Miksi pitää maksaa jostain kapseleista?

Onhan se totta että chili vaikuttaa aineenvaihduntaan, ananas poistaa nestettä jne... Varmasti toimii parhaiten ihan omana itsenään ruuassa.

[QUOTE="sondersson";25972505]Haittavaikutuksista en tiiä mitään mutta haluaisin kysyä että miksei ihmiset voi syödä ihan oikeita juttuja, esim. chiliä tässä tapauksessa? Miksi pitää maksaa jostain kapseleista?

Onhan se totta että chili vaikuttaa aineenvaihduntaan, ananas poistaa nestettä jne... Varmasti toimii parhaiten ihan omana itsenään ruuassa.[/QUOTE]

Minä veikkaisin että chilistä loppujen lopuksi tulisi kalliimpaa, eivät ne kai ihan halvimpia vihanneksia ole?
Plus että uskon että ihmisille on helpompaa nielaista vain pilleri, kuin että alkais popsimaan raakoja chilejä, tai juomaan etikkaa tai sitruunamehua.

[QUOTE="läski";25972558]Minä veikkaisin että chilistä loppujen lopuksi tulisi kalliimpaa, eivät ne kai ihan halvimpia vihanneksia ole?
Plus että uskon että ihmisille on helpompaa nielaista vain pilleri, kuin että alkais popsimaan raakoja chilejä, tai juomaan etikkaa tai sitruunamehua.[/QUOTE]

Niitä voi ihan käyttää ruuanlaitossa, ei tarvii raakana popsia :D

[QUOTE="sondersson";25972668]Niitä voi ihan käyttää ruuanlaitossa, ei tarvii raakana popsia :D[/QUOTE]

Eli pitäisi alkaa laittamaan ruokaa vaikkapa klo6 aamulla? Eikä sekään välttämättä vain tuntuisi kivalta syödä chiliruokia 3 kertaa päivässä JOKA PÄIVÄ vaikka parin viikon ajan :D

Ei ole kokemusta, mutta suhtaudun vähän skeptisesti, kuten aikoinaan omenaviinietikkakapseleihinkin, jotja sitten listattiinkin joskus vuoden humpuukituotteeksi ( tms. "titteli")
Sen verran, sen chilin laihduttava vaikutus jäi mietityttämään, että aloin syödä useammin salaatissa chilitonnikalaa ja liekö mielikuvituksen aikaansaamaa, mutta chilitonnikalasalaatin jälkeen oli useammin pissahätä.

Sen verran, sen chilin laihduttava vaikutus jäi mietityttämään, että aloin syödä useammin salaatissa chilitonnikalaa ja liekö mielikuvituksen aikaansaamaa, mutta chilitonnikalasalaatin jälkeen oli useammin pissahätä.

Itsekkin olen jo nyt pariin otteeseen joutunut käymään vessassa tämään. Ja yleensä en käy kuin muutamia hassuja kertoja työpäivän aikana. Eli ehkäpä siinä on jotain nesteenpoistavaa vaikutusta. Katsotaan kuinka käy.

Muuten olen kyllä ajatellut aloittaa vasta ensi viikolla pientä terveysremonttia, annan nyt ensin viikonlopun synttäribileiden (paljon alkoholia ja vielä enemmän mässyjä) mennä ohi. Nyt vain uteliaisuuttani otin tuon kapselin ja katson miten käy :D

Muuten olen yrittänyt ruoskia itseäni lenkille, pari kertaa olen siinä jo onnistunut. Ehkä jos tuo kiihtynyt aineenvaihdunta saisi yleisen saamattomuudenkin vähenemään edes vähän :)

Mä en mistään kapseleista tiedä kun en itse niitä käytä. Luotan ihan luonnollisempiin vaihtoehtoihin:) Chili mausteena polttaa/ kiihdyttää rasvan palmista..ja käyttäisin itse ainakin sitä luonnollisena ruuan mukana.

Hullua lähteä minun mielestäni millekään kapseli-kuurille. Saat vain pian aikaan jotain peruuttamatonta.

• Tykkää
Reactions: Zarppa
Mitään ihmepilleriä ei valitettavasti ole olemassakaan. Jos olisi, siitä olisi ihan tutkittua tietoa paikat pullollaan, ja myyntipaikkakin olisi varmasti muu kuin luontaistuotekauppa (luontaistuotteiden tehoa ja turvallisuutta ei tarvitse todistaa kuten esim. lääkkeiden).

Jos tahtoo laihtua, pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa. Mä laihdutan normaalipainon sisällä, ja kyllä se näemmä tämäkin onnistuu - kalorit alas ja liikunta ylös. Tylsää mutta tehokasta ;)

[QUOTE="Jenis";25973254] Jos tahtoo laihtua, pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa. Mä laihdutan normaalipainon sisällä, ja kyllä se näemmä tämäkin onnistuu - kalorit alas ja liikunta ylös. Tylsää mutta tehokasta ;)[/QUOTE]

Varmasti näin on. Enkä usko että nuo ihmepillerit itsessään edes laihduttaa. Mutta näköjään ainakin tuo yksi kapseli on saanut nesteet liikkeelle, ja uusin ihme (kyllä, ihme!!) minkä huomasin on se, että ei ole nälkä. Juuri kuulin että kahvihuoneessa joku pisti ruokaa mikroon ja ihme ja kumma, kello on tosiaan jo yli 11, lounasaika ja minä vain jatkan töitä. Yleensä tässä vaiheessa on hurrrrja nälkä ja kirmaan syömään :laugh:

Mutta juu, tarkoitus olisi jo oman mielenterveydenkin takia alkaa käymään lenkillä, pari kolmen vartin lenkkiä tällä viikolla onkin vedetty. Ja kauhukseni huomaan että olen täysin rapakunnossa!! Ei vain puhti riittäisi viimeistä ylämäkeä, asialle täytyy tehdä jotain!

Ei ole kokemusta, mutta suhtaudun vähän skeptisesti, kuten aikoinaan omenaviinietikkakapseleihinkin, jotja sitten listattiinkin joskus vuoden humpuukituotteeksi ( tms. "titteli")

No enpä ihmettele. Syöt chiliä -> janottaa -> huot hieman tavallista enemmän -> pissattaa hieman tavallista enemmän

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;25974594:
Jos laihduttaminen olisikin yhden pillerin varassa, eihän suomessa olisi yhtään ylipainoista ihmistä. Eli uskokoon ken tahtoo;)

Minulla tuli tässä ihan salaliittoteoriatkin mieleen, kun ei tuosta cayenne-valmisteesta löydy mitään (suomeksi) netissä. Ehkä joku lääkeyhtiön nörtti hiki otsalla poistelee niitä aloituksia tälläkin hetkellä tuolta netin syövereistä ;D

(vitsivitsi)

Yhteistyössä