laihdutus ilman liikuntaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelp

Vieras
Minkälainen ruokavalion pitäisi olla jos ei voi harrastaa liikuntaa...Yleensä siis kyllä liikun, mutta nyt ollut kipeänä pienen tovin ja tulen jonkun aikaa vielä olemaankin. Olen syönyt aika rasva- ja proteiinipitoista ruokaa silloin kun liikuin ja jatkanut sitä vaikka olen sairastellut. Nyt tuntuu että paino ei vaan enää putoa...syönkö vääränlaisesti, pitäisikö syödä erilaisesti, koska en voi nyt liikkua?

Alkuperäinen kirjoittaja tehodietti:
Mä pudotin saman verran kuin Kirsikka syömällä 2-3 kk pelkkää salaattia, hedelmiä, tonnikalaa ja silloin tällöin jugurtin.

Olitko pahalla päällä kun söit tuollaista? Tekikö mieli herkkuja? Mitäs muut perheessä söi?

Olen tässä miettinyt että minä varmaan olisin kuin persiille ammuttu karhu jos puputtaisin pelkkiä kasviksia, mutta vakavasti olen ks. asiaa harkinnut, kun ei yksinkertaisesti ole aikaa urheilla.....

Alkuperäinen kirjoittaja Pom:
Alkuperäinen kirjoittaja tehodietti:
Mä pudotin saman verran kuin Kirsikka syömällä 2-3 kk pelkkää salaattia, hedelmiä, tonnikalaa ja silloin tällöin jugurtin.

Olitko pahalla päällä kun söit tuollaista? Tekikö mieli herkkuja? Mitäs muut perheessä söi?

Olen tässä miettinyt että minä varmaan olisin kuin persiille ammuttu karhu jos puputtaisin pelkkiä kasviksia, mutta vakavasti olen ks. asiaa harkinnut, kun ei yksinkertaisesti ole aikaa urheilla.....

Kun syö paljon proteiinia (ja kasviksia ja rasvaa), makeanhimo katoaa. Vaakeiden hiilareiden syöminen taas pitää makeanhimoa yllä. Kannattaa kokeilla pari viikkoa :)

kasviskeitto on auttanut mua pudottamaan 4kg neljässä viikossa, ihan ilman liikuntaa. kumma kun oon käynyt lenkillä neljänviikon laihiksen jälkeen samalla ruokavaliolla, niin painoo tullu lisää, mutta vähän vaan. nesteitä vissiin. mutta kannattaa! 8cm lähti vyötäröltäkin äkkiä! tosi mukavaa kun mahtuu taas vanhat vaatteet päälle;)

Yhteistyössä