Laihdutus ja cerazette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä syötte, paljon painatte ja miten pitkiä ootte? Lääkäri käski laihduttamaan, painan 71kg ja olen 171cm pitkä. Syön yleensä vain 3 kertaa päivässä, aamulla ruisleipää ja siinä levite+kinkku+juusto ja paljon kurkkua. Päivällä syön jonkun lounassalaatin tai sitten kotiruokaa, mitä oon tehnyt. Töiden jälkeen joskus syön ruokaa tai sitten en, riippuu onko nälkä. Illalla sama kuin aamupala. Juon vain vettä ja kahvia. Mistä vähennän? En syö pullaa, sipsejä, karkkia paitsi suklaata vähän kerran viikossa ja pizzaa 2krt kuukaudessa.. Pitääkö alkaa syömään pelkkää salaattia? Käytän cerazette pillereitä, olen syönyt niitä reilusti yli vuoden ja paino on noussut, ruokavalio sama kuin aina.. Mitä teen? Liikuntaa harrastan muutaman kerran viikossa..

Joku muu ehkäisy? Eikös tuo cerazette olekin e-pilleri?

Miksi lääkäri käski laihduttamaan?

Outoa, ku oon sentin lyhyempi ja painan pari kiloa enemmän eikä kukaan koskaan oo käskenyt laihduttaa.

(paitsi mä, rahdun alle 70 on mulle mun mielestä hyvä paino)

Koska mulla on läski maha, kaikki kilot siis kertynyt vyötärölle, mitä on tullut lisää..Joo ehkäisyn vaihtoa mietin kyllä myös, tosin en voi käyttää e pillereitä..

"All-rac-alfatokoferoli"eevitamiini kerää nestettä.
Juu, olen kuullut, että noi ehkäisyvaihtoehdot lihottaa, tekee aknea ja vaikka mitä.
Hormoonit menee sekaisin jne. koska pillereissä hormooneja.
Jo se, että hormoonit on sekaisin voi vaikuttaa siihen että paino ei meinaa laskea, mutta joku aineenvaihduntahäiriö on tod.näk syynä.

Ap, onko ressiä. Jos kortisoolit koholla niin paino ei voi pudota..
Voishan sitä vaikka vähentää hiilareita ja katsoa mitä käy…älä syö pelkkää salaattia vaan kalaa, äyriäisiä, kananmunaa, lihaa ym. eläinperäistä. Älä myöskään välttele elänperäisiä rasvoja, mutta jätä kasvis/siemenöljyt jos niitä menee.

Kyllä se paino lähtee tippumaan kun pillerit jää ja keho balansoituu ja jos muokkaa vähän ruokavaliota.👍

Juu, olen kuullut, että noi ehkäisyvaihtoehdot lihottaa,...
Jos kortisoolit koholla niin paino ei voi pudota..
Voishan sitä vaikka vähentää hiilareita ja katsoa mitä käy…älä syö pelkkää salaattia vaan kalaa, äyriäisiä, kananmunaa, lihaa ym. eläinperäistä. Älä myöskään välttele elänperäisiä rasvoja, mutta jätä kasvis/siemenöljyt jos niitä menee....s muokkaa vähän ruokavaliota.👍

Juu, olen kuullut, että noi ehkäisyvaihtoehdot lihottaa, tekee aknea ja vaikka mitä.
Hormoonit menee sekaisin jne. koska pillereissä hormooneja.
Jo se, että hormoonit on sekaisin voi vaikuttaa siihen että paino ei meinaa laskea, mutta joku aineenvaihduntahäiriö on tod.näk syynä.

Ap, onko ressiä. Jos kortisoolit koholla niin paino ei voi pudota..
Voishan sitä vaikka vähentää hiilareita ja katsoa mitä käy…älä syö pelkkää salaattia vaan kalaa, äyriäisiä, kananmunaa, lihaa ym. eläinperäistä. Älä myöskään välttele elänperäisiä rasvoja, mutta jätä kasvis/siemenöljyt jos niitä menee.

Kyllä se paino lähtee tippumaan kun pillerit jää ja keho balansoituu ja jos muokkaa vähän ruokavaliota.

On stressiä ja sairastan keskivaikeaa masennusta..

Yhteistyössä