laihdutus, menkat ja painon nousu. ARGH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihari

Vieras
Lähtöpaino oli maanantaina 71kg ja karppaamalla on menty ja eilen vaaka näytti 68kg. No... Tänään paino 69kg ja menkat alkoi. Johtuuhan painonnousu siitä!? Päivittäinen energiavaje syömisten kanssa ollut 600-800kcal, joten mässäilystä tuo painon nousu ei voi johtua. Huoh... On tää naisena eläminen epäreilua! :D

Jaa-a. minulla on normaali painon vaihtelu 2kg luokkaa parin päivän sisällä (riippuu siitä paljonko on sapuskaa suolistossa menossa, paljonko olen vetänyt suolaista sapuskaa turvottamaan ja siitä mikä aika kuukautiskierrosta), joten en juhlisi tuota "pudotusta" enkä myöskään manaisin "lihomista".

Sinnikkyyttä peliiin, ne tulokset tulee laihdutuksessa näkyviin vähän hitaammin kuin 4 päivässä.

Tsemppiä, onnistut varmasti kun vain jaksat jatkaa sinnikkäästi.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
jos löuulet saaneesi 2 kg läsliä vuorokauden aikana niin ehkä olisi aika tutustua faktoihin ja hankkia apua tohon hommaan..toki jo solet syönyt 14 000 kcl ylimääräistä ja kroppasi on sen läskiksi ehtinyt muuttaa niin sitten...

Kyllä mä vaan olen juhlinut! :D Mä punnitsen itseni aina aamuisin wc:ssä käynnin jälkeen. Täytyy punnita uudestaan ensiviikolla, jos vaikka olisi iloisia yllätyksiä. :)

Kyllä mä vaan olen juhlinut! :D Mä punnitsen itseni aina aamuisin wc:ssä käynnin jälkeen. Täytyy punnita uudestaan ensiviikolla, jos vaikka olisi iloisia yllätyksiä. :)
Minulla on ihan sama rutiini punnituksen kanssa ja silti tuo 2kg heitto edellä mainitusta syistä.
Juhli toki olet saattanut laihtua kilon (iloinen mieli on kuin alituiset pidot), mutta jätä se 2kg sureminen väliin. kyse on normaalista painon heilahtelusta.

Heippa! Olen onnistutut laihduttamaan 7kg ja olen tosi tyytyväinen itseeni :) Tuntuu tosi kivalta kun voi vihdoin käyttää sellaisia mekkoja kun haluaa baarissa ja näyttää hyvältä niissä. Ei se ihan itsestään kuitenkaan tapahtunut, piti aikapaljon nähdä vaivaa. Oon alkanu käymään salilla ja pienentänyt ruoka- annosten kokoa sekä syönyt terveellisesti. Lisä apua olen saanut myös laihdutuslääke Orlistat Sandozista, se on vauhdittanut painon putoamista. Olen pitänyt ruokapäiväkirjaa ja tarkkaillut kaloreita ja pitäny aina kerran viikosssa herkku päivää jolloin olen syönyt sitten jotain hyvää.

Yhteistyössä