laihdutuskamaa... toimiiko se diet and detox... ei saarnaajille!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
siis.... kun pitäs saada kunnon startti laihdutukseen... et lähtis muutama kilo ensin "helpolla" niin sais motivaatiota lisää...

joo ja mä tiedän, että " syö vähemmän liiku enemmän" toimii!!! mutta kun ei vaan ole vissii hermoja totella sitä ;)

eli onko kukaan kokeillu ja jos niin mitä??? ajattelin noita diet and detox puhdistus ym kuureja...

Mulla lähti muutama kilo sillai kun ihan säännöllisesti kirjasin kaiken ylös,huomasin niistä pikkuvälipaloista lopulta tulevan synnillisen ison määrän ruokaa:(Kirjaa jopa sokerilusikallinen teen sekaa ym eli ihan kaikki,sitten alat karsimaan siitä;)ylimääräsiä.
Itse omaisuuden käyttänyt turhaan noihin laihutus valmisteisiin mutta taitaa kaikki olla humpuukia:(Tsemppiä sulle;)

Tiedän, että et halua tätä vastausta, mutta oikotietä onneen ei ole. Itse olin vuosia samanlainen, hurahdin kaikkiin mainosten tuotteisiin ja vain ihan sillä periaatteella, että muutama kilo kun lähtisi helposti pois niin saisin motivaation. Eipä ne koskaan toimineet. Niinpä sitten jätin karkit kauppaan (ne minun ongelma) ja pullaa ja herkkuja vain kyläillessä tai vieraiden käydessä. Puolessa vuodessa lähti melkein 10 kg ja nyt kaikenkaikkiaan vuodessa 15 kg. Olen tyytyväinen ja nykyään syön kohtuudella kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Kun alotettiin sytostaattihoidot niin alko kummasti läskit kariseen ja hiukset!Mutta on se ihastuttavaa tietää,että olen varmasti kauniimpi ruumis arkussa kuin läskinä!!!

Pistä asiat tärkeysjärjestykseen!!!

Ei ollut musta asiallinen vastaus..
Kai sitä nyt saa kysyä,vaikka joillain muilla onkin syöpä??
Eli pitäis elää ja olla tyytyväinen lihavana kun ei ole sairas?

Ja ap,mulla toimi alkuspurttina nutrilett,nyt tapaninpäivästä -14kg :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Kun alotettiin sytostaattihoidot niin alko kummasti läskit kariseen ja hiukset!Mutta on se ihastuttavaa tietää,että olen varmasti kauniimpi ruumis arkussa kuin läskinä!!!

Pistä asiat tärkeysjärjestykseen!!!

Eli kuolemaa odotellessa. Eihän elämästä kannata nauttia kun joskus kuollaan kuitenkin.

Niin siis tännekö hyväksytään vain vastaukset "toimii, laihduin 10 kg kuukaudessa eikä ole tullut takaisin". Join vain dietanddetoxia ja muuten söin pullaa ja suklaata niinkuin ennenkin."?

Mutta en laihdutuksen takia vaan kehonpuhdistuksen. Nehän vastikään lisäsi siihen sen diet sanankin. Mulla vatsa toimi hyvin, monta kertaa päivään ja neste kiersi hyvin. Myös hiki alkoi haista pahalle, kertonee puhdistumisesta.
Olin aloittanut jo laihdutuksen ja maha toimi välillä huonosti, siksi kokeilin. Laihduin siinä samalla mutta ei hajuakaan oliko tuolla osuutta asiaan.

No ehkä hieman useammin sai juosta Diet&Detoxin aikana WC:ssä, mutta tulin siihen tulokseen, että runsas veden juonti ja ihan luumuja muutama päivässä antavat saman tuloksen!

kyllä minulla ainakin toimi. Söin terveellisesti ja monipuolisesti 3-4tunnin välein ja tämä auttoi jaksamaan kaverina ja puhdisti. Kyyllä se vaan niin on että jos mättää roskaruokaa ja kaikkea muuta paskaa sokeri mössöä kurkusta alas, ei varppina toimi.!!!! järki käteen tämän kanssa :) vinkkinä vaan. Tämäkin on yksilöllistä ja nesteen juominen (joka on vettä) täytyy muistaa.

Yhteistyössä