lainaa ilman vakuuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko kellään tietoa, että saako mistään pankista asuntolainaa ilman takaajia tai omaisuutta?
kun maksukyky riittäisi omaa maksamaan helpostikin..kyse olisi siis alle sadantonnin lainasta..

Mulla ei ollut säästöjä kun otin asuntolainan yksin. Asunto on lainan vakuutena ja lisäksi pankin takaus. Ei siis henkilötakaajia lainkaan. Osuuspankista otin.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
On mahdollista saada pelkästään tuloihin perustuen. Tosin juuri nyt pankit taitaa olla aika tarkkoja, mutta kysyä kannattaa.

Ei. Pankit haluavat aina takaportin, et jos lainanottaja jättää maksamatta, joku maksaa kuitenkin tai joku on lainan arvoinen.

Meillä Nordeasta pankin 100% takaus, ei takaajia, ei omia säästöjä.
85000e oli lainantarve.
Mies vakinaistettiin samalla viikolla, kun tehtiin asuntokaupat. Mulla ei vakityötä ollu eikä ole vieläkään. Ammatti katsottiin ns. alavarmoihin työpaikkoihin esim. kampaajat, opettajat, kokit... vuosityötulokin kertoi että töitä on riittäny.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Itsellä ei takaaja eikä säästöjä samoilla ehdoilla sain nyt lainalupauksen, Nooa pankista.

kuinka ison lainan sait?:)

Tää ehkä tuleva laina olis 165 000 edellinen oli vain 91 000

Mutta luultavasti sinulla on jotain omaisuutta vakuutena?

Asunto jonka ostin ja sama olisi tässä uudessakin vakuutena. Tietty tässä uudessa tilanteessa olisi tulevan voiton verran rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
85000e oli lainantarve.
Mies vakinaistettiin samalla viikolla, kun tehtiin asuntokaupat. Mulla ei vakityötä ollu eikä ole vieläkään. Ammatti katsottiin ns. alavarmoihin työpaikkoihin esim. kampaajat, opettajat, kokit... vuosityötulokin kertoi että töitä on riittäny.

Juu juu, mutta luultavasti teillä on se talo vakuutena ja ehkä valtion takaus(??).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
85000e oli lainantarve.

Juu juu, mutta luultavasti teillä on se talo vakuutena ja ehkä valtion takaus(??).

Ei oo valtion takausta, pankin omatakaus. Kerrostaloasuntoon.

Yhteistyössä