Hae Anna.fi-sivustolta

Lainaa luottotiedottomalle

Viestiketju osiossa 'Säästöpossu' , käynnistäjänä Doris, 21.04.2011.

1. Doris Vierailija

Osaako joku kertoa saako mistään lainaa jos on maksuhäiriömerkintä????
    Minulla on merkintä ja tarvitsisin kipeästi rahaa n.5000 euroa...mutta mistä???

2. lainaakin Vierailija

olen kuullut et jotkut on saaneet lainaa vaikka on maksuhäiriö..
    Kannattaa kokeilla tuolta, siellä on paljon lainan tarjoajia.
    Pikalainaa

3. Hakeva Vierailija

Eli paljon näillä palstoilla puhutaan että luottotiedottomatkin lainoja saavat....yleisiä linkkejä annetaan, mutta en ainakaan minä ole vielä onnistunut saamaan kuin kielteisiä vastauksia. 2500 hakusessa ja suhteellisen kiire. Nyt koitin jo pankistakin, katsotaan kuinka merkintöineni käy, minulla on kuitenkin vakuuksia.

4. J.P. Vierailija

5. We Vierailija

Tämä mun vastaus ei nyt varmaan tyydytä ihan tuohon kysymykseen.

Moi, tiedän et neuvoja on yhtä monta, kuin neuvojiakin, tässä mun tarina. Maksuhäiriömerkintä on eri asia kuin luottotietojen menettäminen, luottotiedot menetetään, kun saadaan yksipuolinen velkomustuomio. Toki tuo maksuhäiriömerkintä on hyvä alku. Itselläni kaikki alkoi nuorena ja typeränä vietetystä turhan railakkaasta elämästä, kulutin enemmän kuin tienasin, maksut kasaantuivat ja lopulta en välittänyt.
    Lopulta sain yksipuoliset tuomiot kolmesta eri velasta ja niitä sitten aloin maksamaan. Olin siinä mielessä onnellisessa asemassa, että duunia on ollut koko ajan, joten parin vuoden palkasta ulosmittaamisen jälkeen oli kaikki velat maksettu.
    Minulla luottotiedot puhdistuvat nyt kesäkuun alussa, neljän vuoden jälkeen. Uudellakaan systeemillä luottotietoja ei saa aikaisemmin puhtaaksi, jos uusia merkintöjä tulee ensimmäisen vielä ollessa voimassa, niinkuin minulla kävi.
    Luottotiedottoman on vaikea saada puhelinliittymää, nettiliittymää, lainaa, ostettua laskulle, tilattua laskulle, vuokrattua asuntoa, hankittua vakuutuksia, sähkösopimusta, myös joissain työpaikoissa luottotiedot voidaan tarkistaa.

Itsellä onnistanut muutamissa, joten aina kannattaa kysyä ja olla EHDOTTOMAN REHELLINEN.

Erosin avopuolisostani noin puoli vuotta sitten, hänellä oli puhtaat paperit, joten elämä oli yhdessä helpompaa.
    Eron tullessa olin kauhuissani, en saisi mitään, kaikesta oppineena puskin kuitenkin eteenpäin. Vuokra-asuntoa etsiessä kerroin avoimesti menettäneeni luottotiedot, mutta hoitavani asiani nykyään hyvin, sain asunnon. Nettiliittymän sain, koska olin ollut aiemmin erään operaattorin asiakkaana pitkään, eikä tarvinnut maksaa isoa takuusummaa. Puhelinliittymää tai mokkulaa minulle ei kuitenkaan myönnetty, tai no olisi pitänyt maksaa 600€ ennakkomaksua. Sähkösopimuksesta maksoin 100€ ennakkoon.
    Pahin oli edessä, minulla ei ollut mitään huonekaluja ja tarkoitan nyt niitä välttämättömämpiä, sänkyä, lamppuja, jne. Rohkaistuin ja varasin ajan pankkiin, missä olen ollut pitkään asiakkaana, selitin tilanteeni, kerroin suoraan miten asiat on, toimitin työsopimuksen, viimeiset ulosoton maksukuitit yms. Sain pienen hätälainan, jolla sain elämäni taas käyntiin ja tässä sitä ollaan, kohta puhtaiden luottotietojen kanssa:)

Mun neuvo on, mieti tarkkaan tarvitsetko tuota lainaa. Ole yhteydessä paikkaan josta maksuhäiriömerkintä on tullut ja sovittele/tee maksusuunnitelma. OLE REHELLINEN JA NÖYRÄ! Asioilla on tapana järjestyä ja jos ne ei järjesty, keksi jotain muuta. Kerro tilanteestasi, perheelle, ystäville, sukulaisille, apua voi löytyä odottamattomiltakin tahoilta, joka kunnasta löytyy velkaneuvoja.
    Läksyt alkaa nyt minun kohdalla olla luetut ja toisaalta olen jollain lailla kiitollinen, että menetin luottotiedot tuolloin "nuorena" se pysäytti ja laittoi miettimään. Nyt olen paljon viisaampi kuin tuolloin ja itseasiassa säästämisen mestari ja perkeleen pihi ;)

-W-

6. tonnin lainaaja Vierailija

7. blogpro Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lainaa on käytännössä mahdotonta saada ilman luottotietoja. Edes pikavippifirmat eivät lainaa, jos julkisissa luottotiedoissa on merkintä.

8. Osa-aikaduunari Vierailija

Jotkut Suomen kunnista ja seurakunnista myöntävät sosiaalisia luottoja pienellä korolla. Ehdot ovat varmaankin aika tiukat, mutta kannattaa yrittää!

9. JotainTiedän Vierailija

Maksuhäiriömerkintä: merkintä Suomen Asiakastiedon rekisterissä: menetetyt luottotiedot.
    Yksipuolinen velkojan tuomio velkomisasiassa: sama asia, eli luottotietojen menetys. Kaikki maksuhäiriöt estävät luotonsaannin normaaleissa luottolaitoksissa, ellei Asiakastiedon rekistereissä näy merkintää, että velka on maksettu merkinnän saannin jälkeen. Jotkut eivät suhtaudu silloinkaan luototukseen myönteisesti, eikä ihme.

Luottotietorekisteriin kun saa merkinnän, niin lasku on kyllä ollut jo todella pitkään hoitamatta. Ihminen, joka ei lukuisten muistutusten ja uhkaustenkaan jälkeen ole halukas edes neuvottelemaan maksuohjelmasta, ei ole kelvollinen ainakaan saamaan uutta velkaa. Ja jos jostain luottoa saa, korko on niin hirveä, että lähinnä säälittää. Mutta luottoriskillä on hintansa. Onpahan maksanut korkoa niin paljon, että jos jättää lopulta päävelan maksamatta, niin jotain on saatu takaisin :)

10. johannsson Vierailija

Näytti tarjolla olevat vaihtoehdot kun klikkasi alalaidasta "näytä lainat kun maksuhäiriömerkintä"

Etusivu - nettipankkiiri.fi

hakemus sisään ja laina järjestyi

11. hyvä vitsi! Vierailija

jopa lukee kummallisia noiden raamatussa, mites se menikään...."jos joku haluaa vastaan ottaa, etsivä löytää"ext.....joten älä anna näitä mahdollisuuksia siirtää sinut"
    Tämäkö on se viimeinen oljenkorsi johon peliriippuvaiset tarttuvat, ihmisiin jotka eivät osaaa suomea, kuinka kukaan voisi tehdä sopimusta tällaisten kanssa, kun ei tietäisi mitä he tarkoittavat???
    Kristillisyys kaukana, huijareita ovat."etsikää" niin ette löydä sittenkään tätä Jennyä, näin veikkaan minä.Huhu huh!

Nämä ovat todella "vakavia ajattelevien ja Jumalan pelossa ihmiset" asioita, veloissaan velloville ihmisille!

12. Pankitko antaisivat Vierailija

lainaa, luottonsa ja oikeutensa taspainoiseen elämään sössineelle ihmiselle? Ei ikinä!
    Vakuudetkaan eivät päihitä luottokelvottomuutta.Ja mistäpä se tyhjätasku vakuuksia keräisi, jos sillä ei ole rahaa? Pötypuhetta!

Olisiko aika miettiä ensin, ennenkuin alkaa elää kuin pellossa, mistään piittaamatta?

Ilmeisesti te velkaiset olette kotoisin holtittomasta alkkiskodista, jossa ei ole millään mitään väliä, se ei ole teidän lasten vika, mutta se ettette muuta tapojanne ja luota siihen että elämä voisi tarjota muutakin kuin viinanhuuruja, likaa ja saastaa ympärillä, siinä on korjaamisen paikka.

13. oiuopuou Vierailija

Mä oon kanssa aina ihmetellyt miten ihminen menettää luottotietonsa.

Mulla on kyllä kanssa melko ykspuolinen näkemys, että ihminen on holtiton, käyttää rahaa suunnittelematta sitä kovinkaan paljon. Peiliin katsomisen paikka.

Itse olen pienistä tuloista aina säästänyt, en velkaa tehnyt jne. Ei oo ihme, että on kaikenmaailman kreikkakriisejä, jos ei tavalliset ihmisetkään osaa hoitaa pieniä raha-asioitaan. Kun usein vielä nämä ihmiset on hoitamassa valtion talouksia.

14. Faktaa asiasta Vierailija

raha asiansa missanneelle ja luottotietonsa menettäneillä nuorilla on hyvin usein vanhempia manipuloiva käytös, valehtelevat ja varastavat ja vanhemmat ovat niin tyhmiä, etteivät ymmärrä paikkaansa kasvattajina ja antavat "vapaan kasvatuksen" muokata lapsistaan sellaisia, etteivät itsekään tule niiden kanssa juttuun..
    Siinä osaset pommiin joka laukeaa kun nuoren tulisi toimia vastuullisesti, käydä töissä ja hoitaa vastuunsa.
    Yllättävän moni 30-40-vuotiaskin on vielä aivan ulkona vastuistaan, ne luulevat, että raha osaa jakautua ja odottavat aina yön yli, josko varat olisivat vähintäänkin tuplaantuneet.
    Ei mitään käsitystä reaalimaailmasta.ennemmin tai myöhemmin seinä on edessä ja se koskee, menee jopa vuosia, ettei ole luottoa, ei kortteja, ei bonuksia, ei työtä, ei elämää!
    Pankin mmattilaiset leikkelee niiden rahakortteja kahtia, kun holttia ei löydy, ei sitten millään.
    Joku roti sentään!
    Sitä saa mitä tilaa...ja tämä oli tyhmille vanhemille.

15. lusmu68 Vierailija

En ole alkkis kodista vaan kait vkl juoppo.Kaks vuotta työttömänä riitti merkintään.Toivottavasti vanhempies perintö rahat loppuu ja työttämyys iskee opit nöyryyttä.

16. Kaki ps ei kakki Vierailija

17. ei kukaan lainaa luotto tietonsa menettäneille ja näille paskan puhujille jotka luulevat että ihmiset ovat aina sössineet raha asiat eivät tiedä elämästä hevon paskaa! itse menetin luotto tiedot ku jäin työttömäksi jonka jälkeen sairastuin vakavasti ja tulot putosivat n.70% että siinä sitä on todella sössimistä ja alkoholia en käytä ollenkaan,joten kun kohtalo puuttuu peliin niin siinä sitä on ihmettelemistä. joten älkää yleistäkö ei kaikki aina johdu omista mokista toki niitäkin tapahtuu! joten luottotiedottomia ei pidetä edes ihmisenä olen sen saanut sen karvaasti kokea vielä yhdistettynä tämä mun sairaus joka näkyy ulos päin niin ihmettelen itsekkin välillä että en ole vetäissyt itseäni narun jatkoksi! nytkin on vuokra rästi ku pitää miettiä joko ostanko ruokaa vai maksanko laskun! JOTEN SIINÄ ON JOLLEKKIN MIETTIMISTÄ!!!!!!!i

18. Jukkis Vierailija

Se on kyllä tosi vaikea saada lainaa jos on menny luottotiedot. Kannattas ekana yrittää saada ne maksuhäiriömerkinnät pois luottotiedoista ennen kuin yrittää saada minkäänlaista lainaa.

19. Jossu Vierailija

Saisikohan Aasalta lainaa... eli www.aasa.fi ? ? ? Uusi toimija ja ainakin ollut tosi joustava minun kanssani. Voisit kokeilla sieltä?

20. minävaan123 Vierailija

tiedän yhden josta saa lainaa mut, siinä on tosi isot korot .sellainen yhtiö kun, vippi pojat.yritä sieltä

21. Aasa Vierailija

Aasa on kyllä todella hyvä ollut minullekin. Laina tuli tilille ja todella nopeasti ja hyvin toimi palvelu.

22. onko sitten Vierailija

parempi vaihtoehto, että koronkiskurit tulevat kotiisi ja tekee sen mitä olit jo itsekin ajatellut, kun onnettomuus kohtasi sairauden myötä.

Ei keltään mene luottotiedot , siitä että jää työttömäksi, vaan holtittomasta elämän tavasta ne menevät.
    Ole vastuullinen ja kerro velkojille, jotka ovat vielä ihmisiä, ongelmasi ja selviydy veloistasi kunnialla, vaikka pienissä erissä.

On ihan saatanasta nuo pikavipit ja niiden korot niiden kanssa menee terveys ja joskus jopa henki.
    Pieksäjiä riittää lahden toisella puolella, se muistakaa.
    Juokaa vaikka teetä ja lihalientä lämmikkeeksi ja laittakaa taloutenne kuntoon.Jo yksi kuukausi saattaa riittää tilanteen selviämiseen.

23. epäilevä Vierailija

Yksi vaihtoehto voisi olla nopeasti nettiä selaamalla kokeilla hyödyntää pienten rahoituslaitosten ensiasiakastarjouksia... Koroton ensilaina voisi olla sinun tapauksessasi yksi vaihtoehto, jos todella pystyt maksamaan lainasumman takaisin. Rahaa tosin saa vain 400€

24. -- Vierailija

IKINÄ ei pidä mennä maksamaan tämmöisille tahoille penniäkään etukäteen! Enemmän kuin todennäköistä, että sinulta menee rahat eikä koskaan enää kuulu mitään!

Lasted edited by : 16.07.2012
  25. IhmettelenpäVaan Vierailija

Jep....minuakin ihmetytti miten muka suomalainen firma (näinhän ketjun alussa väitettiin) vaatisi jotain rahoja etukäteen ennen lainan saantia...kuulostaa ihan nigerialaishuijauksilta....vai ovatko ihan ehdat suomalaisetkin alkaneet samaan huijaukseen??!! Sitten näille palstoille kirjoitellaan kuinka muka on saatu rahat kun vaan kiltisti on ensin takuurahat maksettu....jotenkin pikkasen haiskahtaa.....

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri