Lainaisiko joku sitä suomi-mies-suomi sanakirjaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Siis mä en ymmärrä. Miehen kanssa sovittu, että seuraavaa lasta aletaan yrittämään parin vuoden päästä, että mä ehdin olemaan työelämässä välissä, talo on valmis, lomautusuhka ei ole enää miehellä niskassa jne. Ihan järkeviä syitä ja mieheni toivomuksesta odotetaan. Mä voisin alkaa yrittämään vaikka heti mutta ei toisaalta ole mitään kiirettäkään.

Nyt kuitenkin satunnaisesti mies jättää kortsun pois. Olen kysellyt tästä ja mies sanoo et ei ole mitään lasta vastaan mutta ei kuitenkaan sitä nyt halua. Siis WTF?! Sanoo et toivoo et en tule raskaaksi, mutta ei ole mitään sitä vastaankaan.

Mietin vaan, et pitäisikö mun vaatia sitä ehkäisyä niillä kerroilla kun kerran mies ei kuitenkaan lasta nyt vielä halua? Vai antaa mennä ja ottaa riski et tulenkin raskaaksi ja se ei olekaan miehelle mieluinen yllätys?

Mitä ihmettä tarkoittaa "en mä nyt halua mutta ei ole mitään sitä vastaan"?!

se ettei se haluu yrittää vielä mutta jos sattuis niin et tulis niin sekin olis ihan ok.

TAI

sun ukolla on vauvakuume muttei haluu myöntää sitä sulle. :D ajattelee et jompikumpi pitää ajatella järjellä.

No se ei tykkää kortsusta (miksi ei muuta ehkäisyä?) ja ei ole vastuuntuntoinen. Teepäs kerran niin, että sanot että kuukautiset myöhässä, oleta olevasi raskaana, hanki testi ymym. Katso miten mies reagoi. :whistle: En usko että kyse on siitä että miehellä on vauvakuume, vaan siitä ettei jaksa kortsujuttuja. Se ei ole yleensä erityisesti miesten mieleen.

Yhteistyössä