Hae Anna.fi-sivustolta

Lainojen kilpailutus

Viestiketju osiossa 'Säästöpossu' , käynnistäjänä vierailija, 14.07.2019.

1. vierailija Vierailija

On tullut otettua pari pikkulainaa. Nyt tuntuu että täytyy kiristää vyötä, olisi niin helpompi maksaa vain yhtä lainaa. Kannattaako lainat kilpailuttaa? Jos edes satasen säästäisi lyhennyksissä olisi hyvä.
    Nyt on ilmoituksia että firmat etsii halvimmat lainat ilman kuluja. Kannattaako tämä?

2. vierailija Vierailija

Joo, ehdottomasti! Noita firmoja löytyy todella paljon.

3. vierailija Vierailija

Ei. Älä missään helvetin nimessä tee sitä virhettä. Kierrä nuo kaukaa. Lendo on ainakin aivan järkyttävää syöpää.

Kokeilin hakea tällaiseen vastaavaan tilanteeseen lainaa, kun mainoksen mukaan kuulemma on ilmaista ja ilman sitoutumispakkoa ja kuulemma pankkeja ja rahoituslaitoksia oli mukana ja niin yksinkertaista.

Olin laskenut omat monet lainani sellaiseksi että könttäsummaksi tuli sellaiset 15000 Euroa. Nämä tiedot laitoin sinne ja mitenkäs kävi: Aloin saamaan useita, puoleen tai jopa murto-osaa tuosta jääviä "lainatarjouksia" - kännykkään tekstiviesteinä ja sähköpostiin sellaisiltakin "firmoilta", jotka haisivat pikavipiltä taivaisiin. Niiden takaisinmaksupolitiikka ei ollut mitään mitä itse olin täyttänyt Lendon järjestelmään ja yksikään pankki ei ottanut yhteyttä asian tiimoilta kertaakaan, tai en ainakaan niitä pankeiksi tunnistanut.

En tietenkään noihin tarttunut, koska mikään niistä ei ollut sitä mitä hain. Osa lopetti yhteen yritykseen, mutta osa otti aggressiivisemman kannan ja tekstiviestejä ja sähköposteja alkoi putoamaan lisää ja kun heidän tarjoukset olivat edelleen yhtä naurettavia, enkä reagoinut, sitten alkoi puhelinkin jo soimaan. Blokkasin soittajat ja tekstarit ja sain klikata postituslistalta poistelulinkkejä sähköpostista jonkin aikaa ennen kuin tilanne palasi lähtöruutuun.

Pienen tutkinnan jälkeen totesin että tämä "kilpailutus" on ainakin Lendolla sitä että heidän järjestelmä lähettää sähköisesti täyttämäsi tiedot hirveälle nipulle lainafirmoja, jotka eivät välitä tipan vertaa siitä mikä se sinun toivomasi summa ja takaisinmaksu on.

Ei siis mikään ihme että palvelu on ilmainen. Kamalaa kuraa, jonka siivoamiseen meni aikaa.

Minun ratkaisu? Kävelin oikeisiin pankkeihin. Lainan sain kulutusluottona ja vaikka sen korko on mitä on, summa jota kuukaudessa maksan on selvästi pienempi, kuin ne kaikki mitä minulla oli yhteensä maksettavana.

4. vierailija Vierailija

Kilpailuttaminen kannattaa, ja maksuttomana sen sai tehtyä top5credits.comissa. Tekee yhteistyötä tunnettujen lainoittajien kanssa eikä vaadi sitoutumista.

5. businessjkcg Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei pikavippejä. Ei pikavippejä. Ei turhia kulutusluottoja. Ei turhia lainoja. Ei mitään turhaa.

6. vierailija Vierailija

Ei kai tässä ole pikavipistä kyse, pois semmoiset!!!!

7. vierailija Vierailija

Niinhän se Lendokin toimi väitteiden mukaan ja kuinkas kävikään? Kertoisitko miten mahtoi omalta osaltasi tämä kilpailutuspalvelu toimia, vai ajattelitko vain mainostaa?

Kiinnostasi tietää ainakin se, että kun saat tarjoukset ja jos niihin tartut, onko mitään takeita siitä ettei tämä lainoittaja ihan ykskaks yllättäen ilmoittaa ykskantaan että nyt homma muuttuikin niin että saatkin maksaa alkua huomattavasti enemmän ja jos ei tämä ratkaisu maistu niin maksapa kaikki takaisin heti tai ole vain hiljaa ja pyllistä.

Näitäkin on nimittäin nähty ja kuultu näiden palveluiden yhteistyökumppanien kanssa. Siinä on katsokaapas sellainen pikkuhomma, että ei sinua sidotakaan mihinkään, paitsi siihen instanssiin jonka lainan otat vastaan ja sen jälkeen oletkin ihan täysin heidän retuutettavissa miten haluatte.

Se että pankki tekee jotain tuollaista ei ole uutta. Sitäkin tapahtuu, mutta sellaisessa tilanteessa hyppy koskee prosentteja, eli lainan lyhennysaika pitenee siinä, eikä maksettava erä, kuten näillä helppoheikeillä.

8. vierailija Vierailija

Ei ilman lainaa tahdo pärjätä. Luotan kotimaiseen Sortteriin, etsii mulle edullisemman lainan ja kohta on maksettu lainat pois.

9. vierailija Vierailija

Itse mietin juuri että kannattaako kyseistä firma käyttää. Todella lupaava ja itsellä aikamoinen tarve lainalle

10. vierailija Vierailija

Ei todellakaan kannata mitään pikavippejä ottaa. Yksi laina, mahd edullinen lyhennettävä. Löytää sortteri sen???

11. vierailija Vierailija

Itse käytän aina rahoitusfirmoja ja kilpailutan. Asiakkaan etua.

12. vierailija Vierailija

Koitin hakea pankista lainaa mutta en saanut koska kuukausituloni ovat liian pienet kun olen osa-aikainen duunari.

13. vierailija Vierailija

Pikku laina voi pelastaa suurelta hässäkältä. Halpa laina niin saa talouden tasapainoon.

14. vierailija Vierailija

Vielä parempi fiilis tulee kun saa maksettua pois lainansa ja voi ottaa uutta tilalle.

15. vierailija Vierailija

Samoin minulle =) Lisää juurikin meinaan ottaa taas kun yhdestä pääsin

16. vierailija Vierailija

En minäkään pienituloisena saanut pankin lainaa koska käteen jäävä osuuteni osa-aika työstä on tonni kuussa käteen joten jouduin turvautumaan ottamaan lainan kun tuli puskista erittäin yllättävä rahameno. Onnekseni sain kilpailutettua lainan.

17. vierailija Vierailija

18. vierailija Vierailija

Minä kilpailutan 3kuun välein lainani. On meinaan ollut hyötyä siitä. Niin olen saanut korkoja alemmas,toki se edellyttää säännöllistä maksua sekä juurikin sinä päivänä kun pitääkin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri