Laitatko tammikuun lapselle ä-toppapuvun, mahtuuko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tammivauvan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä kans käytössä ja ikää 10kk...tyttö 70cm mut soppeli. :) muoks.tai no sitä vewtoketjua hommaa ei saa ihan ylös asti niin onko se sillon sit iso...mut käytössä on. :D

Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
Siis mitä, teillä lapset siis 9-10 kk ja n.70 cm??? Onko meille sitten tulossa joku jättiläinen tosta ipanasta, kun 5 kk neuvolassa oli 70 cm???

eihän ne kaikki samaa vauhtia kasva. :) ja mie itse olen 150cm että oisko tuo vaikuttanu.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
Siis mitä, teillä lapset siis 9-10 kk ja n.70 cm??? Onko meille sitten tulossa joku jättiläinen tosta ipanasta, kun 5 kk neuvolassa oli 70 cm???

eihän ne kaikki samaa vauhtia kasva. :) ja mie itse olen 150cm että oisko tuo vaikuttanu.. :)

ei mekään mitään jättiläisiä olla. minä 163 ja mies 10 cm enemmän.

Meillä oli 8kk neuvolassa poju 72cm ja sanovat että tulee pitkä mies! =)
Käytättekö muuallakin sitä pukua, kuin vaan vaunuissa vai onko teillä muitakin samankokosia pukuja?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Käytättekö muuallakin sitä pukua, kuin vaan vaunuissa vai onko teillä muitakin samankokosia pukuja?

meillä on 3 toppapukua tälle talvelle ( saatu kaikilta :D ) ja käytetään miten sattuu.. :) eli kyllä me käytetään pakkauksen pukua muuallakin kuin vaunuissa,kun tuo mun tyttö ei vielä leiki pihalla maassa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tammivauvan äiti:
Mä meinaan laittaa äitiyspakkauksen toppapuvun vauvalleni (9kk)! Ja se on vielä reilun kokoinen, vaikka lapsi on jo yli 70cm!

Sehän on n. 80 cm kokoinen. Sopii meidänkin vähän päälle 10 kk ikäiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:
Siis ihan oikeastiko joku käyttää lapsellaan äp toppapukua? :o :laugh:

Kyllä me saatetaan omalla pihalla kuravaatteiden alla sitä käyttää, ihan ö-luokan haalarihan se on. Mutta kyllä me ainakin silloin vuonna 2003 kun esikoinen syntyi, otettiin ä-pakkaus ihan vaan siksi, että siinä on käyttökelpoista kamaa. Muutenhan voi ottaa sen rahana :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
niin sis pakkauksen puku on kokoa 68! mut reilun kokonen!

Todella iso sitten, koska meillä pojalle ei ole 68 cm vaatteet menneet pariin kuukauteeen enää päälle, mutta äp puku on reilu. Vastaa kyllä kevyesti 80 cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Kyllä me saatetaan omalla pihalla kuravaatteiden alla sitä käyttää, ihan ö-luokan haalarihan se on. Mutta kyllä me ainakin silloin vuonna 2003 kun esikoinen syntyi, otettiin ä-pakkaus ihan vaan siksi, että siinä on käyttökelpoista kamaa. Muutenhan voi ottaa sen rahana :headwall:

No juu. Jotain bodya voin yöllä käyttää, mutta jotkut taitaa ihan ihmisten ilmoillekin moisessa kammotushaalarissa lähteä? :o

Meidän 10kk ikäisellä pojalla oli se tänäänkin ulkona päällä, eipä sitä paljoa muuten voi käyttää kuin vaunulenkeillä, muuttaa muuten väriä aika nopeesti se puku :D
Niin, ja se haalari on aika iso vieläkin, poika on nyt jotain 73-74cm pitkä, en tarkalleen tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

meillä on 3 toppapukua tälle talvelle ( saatu kaikilta :D ) ja käytetään miten sattuu.. :) eli kyllä me käytetään pakkauksen pukua muuallakin kuin vaunuissa,kun tuo mun tyttö ei vielä leiki pihalla maassa. :)

Miks ei leiki maassa? Meil on ainakin rymytty jo monta kuukautta pitkin pientareita, leikkipuistossa kiipeillään liukumäen rappusia ylös jne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

No juu. Jotain bodya voin yöllä käyttää, mutta jotkut taitaa ihan ihmisten ilmoillekin moisessa kammotushaalarissa lähteä? :o

En puolustele, kun en itsekään laittaisi ihmisten ilmoille tota, mut kaikilla ei ehkä ole varaa valita.

Yhteistyössä