T
tammivauvan äiti
Vieras
Mä meinaan laittaa äitiyspakkauksen toppapuvun vauvalleni (9kk)! Ja se on vielä reilun kokoinen, vaikka lapsi on jo yli 70cm!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:Siis mitä, teillä lapset siis 9-10 kk ja n.70 cm??? Onko meille sitten tulossa joku jättiläinen tosta ipanasta, kun 5 kk neuvolassa oli 70 cm???
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:Siis mitä, teillä lapset siis 9-10 kk ja n.70 cm??? Onko meille sitten tulossa joku jättiläinen tosta ipanasta, kun 5 kk neuvolassa oli 70 cm???
eihän ne kaikki samaa vauhtia kasva.ja mie itse olen 150cm että oisko tuo vaikuttanu..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä oli 8kk neuvolassa poju 72cm ja sanovat että tulee pitkä mies! =)
Käytättekö muuallakin sitä pukua, kuin vaan vaunuissa vai onko teillä muitakin samankokosia pukuja?
Alkuperäinen kirjoittaja tammivauvan äiti:Mä meinaan laittaa äitiyspakkauksen toppapuvun vauvalleni (9kk)! Ja se on vielä reilun kokoinen, vaikka lapsi on jo yli 70cm!
Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:Siis ihan oikeastiko joku käyttää lapsellaan äp toppapukua?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kk:niin sis pakkauksen puku on kokoa 68! mut reilun kokonen!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:Siis ihan oikeastiko joku käyttää lapsellaan äp toppapukua?![]()
![]()
Kyllä me saatetaan omalla pihalla kuravaatteiden alla sitä käyttää, ihan ö-luokan haalarihan se on. Mutta kyllä me ainakin silloin vuonna 2003 kun esikoinen syntyi, otettiin ä-pakkaus ihan vaan siksi, että siinä on käyttökelpoista kamaa. Muutenhan voi ottaa sen rahana :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä oli 8kk neuvolassa poju 72cm ja sanovat että tulee pitkä mies! =)
Käytättekö muuallakin sitä pukua, kuin vaan vaunuissa vai onko teillä muitakin samankokosia pukuja?
meillä on 3 toppapukua tälle talvelle ( saatu kaikilta) ja käytetään miten sattuu..
eli kyllä me käytetään pakkauksen pukua muuallakin kuin vaunuissa,kun tuo mun tyttö ei vielä leiki pihalla maassa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä en kyllä käyttäisi kuin ehkä vaunuissa päikkäreillä,kauppaan en sen kanssa lähtisi tai kävelemään oppineelle lapselle enää päälle laittaisi!
Alkuperäinen kirjoittaja kk:niin sis pakkauksen puku on kokoa 68! mut reilun kokonen!
Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:Siis ihan oikeastiko joku käyttää lapsellaan äp toppapukua?![]()
![]()
Kyllä me saatetaan omalla pihalla kuravaatteiden alla sitä käyttää, ihan ö-luokan haalarihan se on. Mutta kyllä me ainakin silloin vuonna 2003 kun esikoinen syntyi, otettiin ä-pakkaus ihan vaan siksi, että siinä on käyttökelpoista kamaa. Muutenhan voi ottaa sen rahana :headwall:
No juu. Jotain bodya voin yöllä käyttää, mutta jotkut taitaa ihan ihmisten ilmoillekin moisessa kammotushaalarissa lähteä?![]()