Laitatteko jo fleece/villahaalaria puvun alle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HannaMari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HannaMari

Vieras
kääk, pojat aloitti syksyllä hoidossa ja pitää pähkäillä vaatetusta, kotona oli helpompaa kun voi vaikka lähteä vaan sisälle tai sit lisätä tarpeen mukaan....

2.5v ja 5v
jos on kalsarit, housut, t-paita, paita ja Lassie g-tec välikausihaalari, joko pitäs varata fleecehaalari kanssa alle?

aamuks luvattu -2, iltapäiväksi +2

Mä olen laiska ja laitan tuon vanhan toppapuvun pelkästään, niin hoitajallakin nopeempi pukea. Täällä oli tänäänkin niin kamalan kylmä viima mereltä (rannikolla asutaan) ja asteita +3. Tyttö muutenkin tullut äitiinsä, aina viluinen, kädet ja varpaat jäässä...unohtamatta nenän päätä :xmas:

joo kannattaa laittaa ainakin mukaa, eiköhän ne hoitajat sitte osaa päivän sään mukaan pukea...meidän muksulle puen jo villavaatteet välikausihaaalarin alle ku saattaa nököttää paikallaan haaveilemassa pitkäänkin...

Mä kans suosittelen että otat mukaan ja sanot että pukevat sään mukaan. Yleensä lapset palelevat käsistään nopeammin kuin kropastaan. Jos pihaan paistaa aurinko ja tuo 5 v. juoksee paljon ulkoilun aikaan niin on varmaan hiki jos siellä on villasta alla.

Ensi viikolla laitan aamulla villahaalarin, paitsi jos tulee niin kylmä että talvihaalaria voi käyttää iltapäivälläkin. Aamuisin on jo nyt aika kylmää ja pimeää. Lapsi kysyykin:"miks me mennään yöllä päiväkotiin?"

Yhteistyössä