Laitatteko te jouluruuat tarjoiluastioihinsa jo tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulluko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hulluko?

Vieras
Mulla menee aina aatosta monta tuntia kun laitan ruuat tarjolle, ja nyt sitten luin tuolta yhdestä ketjusta että joku laittaa ne jo tänään tarjoiluastioihin?
Niinkö?
Teettekö te huomenna enää mitään ruokia?
Mä kun ajattelin huomenna tehdä lihapullat, täytetyt kuorukat, rosollin kastikkeen, graavilohirullat jnejnejne.

Minä se varmaan olin ja laitan kaikki valmiiksi noin periaatteessa.Huomenna rauhoitun joulun viettoon.Kyllä minä laatikot lämmitän, perunat keitän(Ne kuorin illalla valmiiksi)Graavilohen viipaloin.Rosolli on valmiina, lohirulla samoin, kinkku on uunissa, porkkanalaatikko otetaan illalla sulamaan...Pyrin mahdollisimman vähän tekemään aattona.Joulupuuron keitän huomenna.Muuten pyhitän ajan perheelle, niin ei mene koko aatto pelkkien ruoan tekemiseen

Pysyykö kalat ja leikkeleet hyvinä, kun ne avaa vakuumipakkauksistaan jo tänään? Entäs se lohirulla, jäätyykö se liikaa jos jo tänään pakkaseen laittaa?
Ihan fiksu ideahan tuo, en vaan ikinä ole ajatellutkaan että jo aatonaattona vois tarjoiluastioihin laittaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Hulluko?:
Pysyykö kalat ja leikkeleet hyvinä, kun ne avaa vakuumipakkauksistaan jo tänään? Entäs se lohirulla, jäätyykö se liikaa jos jo tänään pakkaseen laittaa?
Ihan fiksu ideahan tuo, en vaan ikinä ole ajatellutkaan että jo aatonaattona vois tarjoiluastioihin laittaa jne.

Minä tein sellaisen lohirullan, joka pitäisi vetäytyä mielellään ainakin "yön yli" jääkaapissa .Leikkeleet on tarjoiluastioissa ja kelmu päällä,savu siian myös perkasin ja laitoin astiaan.Päälle vain folio ja kelmu, niin ei hajut tule jääkaappiin ja kyllä kaiki huomiseen säilyy oikein hyvänä, kun laittaa kelmua ym päälle