Laittaisitteko lapsen kouluun tässä kunnossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"omena"

Vieras
kuumetta oli viime viikolla reippaasti. lauantaista lähtien ei ole kuumetta tullut enää ja lapsen voin ti hyvä. Yskää on kuitenkin edelleen, sillein että kun hengästyy niin alkaa yskimään enemmän/puuskittain. Pitäisittekö vielä pois koulusta vai laittaisitteko jo kouluun huomenna ja alkuviikosta pyytäisitte ettei vaikka osallistu liikuntaan? Kun mä mietin et yskän takiahan se voi joutua olemaan vaikka kaks viikkoa pois, kun muuten on kuitenkin koulukuntoinen.

Kyllä mä laittaisin kouluun, mutta pyytäisin tosiaan olemaan liikunnasta pois, tai ainakin, että saa ottaa liikunnassa rauhallisesti. On kuitenkin ollut koulustakin jo pois aikas paljon ja varmaan jo itsekin sinne haluaa kavereiden kanssa touhuamaan. Alakouluikäinen siis lapsi on?

[QUOTE="Myy";25651884]Tekisin juuri noin, että laittaisin kouluun ja viestiä opelle että ottaa rauhallisesti vielä liikunnan suhteen.[/QUOTE]

Kuin myös.

Juu, tokalla luokalla koulussa ja itse haluais jo, mietin vain ettei tule mitään jälkitauteja, mutta faktahan on että jos kaikkien lapset ois yskän takia pois ni olis puol koulua poissa.

Yhteistyössä