"Laittomat siirtolaiset ja maahantulijat tekivät Saksassa viime vuonna ennätysmäärän väkivaltarikoksia – tekijät yhä nuorempia"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Ulkomaalaisten osuus rikoksentekijöistä oli 41 prosenttia, kun heidän osuutensa Saksan väestöstä on 15,5 prosenttia. Ulkomaalaisilla tarkoitetaan Saksan keskusrikospoliisin tilastossa henkilöitä, joilla ei ole Saksan passia. Ulkomaalaiset, joilla on kaksoiskansalaisuus, luokitellaan rikostilastossa saksalaisiksi."


"Meillä on unelma."
 
"Ulkomaalaisten osuus rikoksentekijöistä oli 41 prosenttia, kun heidän osuutensa Saksan väestöstä on 15,5 prosenttia. Ulkomaalaisilla tarkoitetaan Saksan keskusrikospoliisin tilastossa henkilöitä, joilla ei ole Saksan passia. Ulkomaalaiset, joilla on kaksoiskansalaisuus, luokitellaan rikostilastossa saksalaisiksi."


"Meillä on unelma."
"Saksan poliisien ammattiliiton puheenjohtaja Rainer Wendt kritisoi Bild-lehdessä Saksan julkisin varoin toimivaa yleisradiota ulkomaalaisrikollisuuden vähättelyn jatkamisesta ja punavihreään ideologiaan pohjautuvasta todellisuudentajun menettämisestä kaikista tuoreista faktoista huolimatta."

Sama juttu Suomen Yleisradiolla, Helsingin Sanomilla ja muulla ns "vastuullisella medialla".
 

Yhteistyössä