laivalla petetään?

  • Viestiketjun aloittaja n37
  • Ensimmäinen viesti
n37
Tuli oltua viikonloppuna ruotsinlaivalla ja mukavan illan päätteksi lähdettyä vieraan miehen mukaan hyttiin. Mukava kokemus sinänsä, seksiä teki mieli ja se oli hyvää. Kun katseli sitä menoa laivalla niin luulen että se ilmapiiri laivoilla on hyvin otollinen tälläisille pienille syrjähypyille, siellä aivan kuin luodaan olosuhteet pienelle irtiotolle arjesta. Miten te olette kyenneet vastustamaan kiusauksen pienestä seikkailusta laivoilla?
 
Helposti
Yhdessä vaiheessa kaikki seminaarit sun muut kissanristiäiset järjestettiin laivalla, joten olosuhteiden pakosta laivalla on tullut oltua. En ole "Ruotsinlaivaihminen" sitten yhtään, eli ruokailun jälkeen vetäydyin yleensä hyttiin lukemaan ja sitten nukkumaan.

Minusta tilaisuus ei tee varasta, sillä minulle parisuhteeseen kuuluu uskollisuus, eli mieleenikään ei tulisi pettää sen enempää maalla, merellä kuin ilmassakaan.
 
eksynyt kysyjä
Alkuperäinen kirjoittaja n37:
Tuli oltua viikonloppuna ruotsinlaivalla ja mukavan illan päätteksi lähdettyä vieraan miehen mukaan hyttiin. Mukava kokemus sinänsä, seksiä teki mieli ja se oli hyvää. Kun katseli sitä menoa laivalla niin luulen että se ilmapiiri laivoilla on hyvin otollinen tälläisille pienille syrjähypyille, siellä aivan kuin luodaan olosuhteet pienelle irtiotolle arjesta. Miten te olette kyenneet vastustamaan kiusauksen pienestä seikkailusta laivoilla?
Joops...olen jokusen kerran menny Tallinnaan Romantiikalla ja tullu pois Erotiikalla. :)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja n37:
Tuli oltua viikonloppuna ruotsinlaivalla ja mukavan illan päätteksi lähdettyä vieraan miehen mukaan hyttiin. Mukava kokemus sinänsä, seksiä teki mieli ja se oli hyvää. Kun katseli sitä menoa laivalla niin luulen että se ilmapiiri laivoilla on hyvin otollinen tälläisille pienille syrjähypyille, siellä aivan kuin luodaan olosuhteet pienelle irtiotolle arjesta. Miten te olette kyenneet vastustamaan kiusauksen pienestä seikkailusta laivoilla?
Siis mikä ap:llä on epäselvää, jäi minulle epäselväksi?
Seksi laivassa on varmasti hyvää, jos tykkää lähetyssaarnaaja-asennosta, paljon muuta kai siinä sellissä ei voi tehdäkään.

Provo tämä täytyy olla, jos hyvää seksiä sai.

 
eksynyt kysyjä
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen:
Heh heh, ilmankos laivoja "porauslautoiksi" sanotaan... ;)
Joopatijoo..kysyn täältäkin samaa että mikä sen erottaa normi-baareilusta? Samaa sikailuahan ja pettäistä siellä tapahtuu...
Laivoilla on seslongit likempänä kun paareissa.
 
ttomm
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja n37:
Tuli oltua viikonloppuna ruotsinlaivalla ja mukavan illan päätteksi lähdettyä vieraan miehen mukaan hyttiin. Mukava kokemus sinänsä, seksiä teki mieli ja se oli hyvää. Kun katseli sitä menoa laivalla niin luulen että se ilmapiiri laivoilla on hyvin otollinen tälläisille pienille syrjähypyille, siellä aivan kuin luodaan olosuhteet pienelle irtiotolle arjesta. Miten te olette kyenneet vastustamaan kiusauksen pienestä seikkailusta laivoilla?
Siis mikä ap:llä on epäselvää, jäi minulle epäselväksi?
Seksi laivassa on varmasti hyvää, jos tykkää lähetyssaarnaaja-asennosta, paljon muuta kai siinä sellissä ei voi tehdäkään.

Provo tämä täytyy olla, jos hyvää seksiä sai.
Ei välttämättä provo. Poikamiehenä on tullut paljonkin käytyä laivalla ja hyvää seksiä olen sieltä saanut. Tanssitaitoisella ja suhteellisen vähän alkoholia nauttineella miehellä siellä on hyvät apajat, rouvat käyvät kuumana...
 
Näin täällä taas
Kyllä se maailma aikalailla sitä taitaa olla, kaverin muistelluksia kun joskus kuuntelee laivatyövuosista. Tosin toki siellä niitäkin kulkee, jotka ihailevat laivan ulkopuolella olevaa maisemaa pääasiakseen, mutta aika moni taitaa kyllä keskittyä sisämaisemiin...
 
katson kenen kanssa matkustan
Alkuperäinen kirjoittaja eksynyt kysyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen:
Heh heh, ilmankos laivoja "porauslautoiksi" sanotaan... ;)
Joopatijoo..kysyn täältäkin samaa että mikä sen erottaa normi-baareilusta? Samaa sikailuahan ja pettäistä siellä tapahtuu...
Laivoilla on seslongit likempänä kun paareissa.
Muttamutta... mites, harvalla on yksityishytti? Ei kai sinne voi mitään äijiä raahata, jos siellä on omat naispuoliset kamut vaikkapa suihkussa tai nassuaan virittämässä bailukuntoon. Muutenkaan ei ole oikein mukavaa raahata sinne ketään mahd. viemään toisten käsilaukkuja tms.
 
eksynyt kysyjä
Alkuperäinen kirjoittaja katson kenen kanssa matkustan:
Alkuperäinen kirjoittaja eksynyt kysyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen:
Heh heh, ilmankos laivoja "porauslautoiksi" sanotaan... ;)
Joopatijoo..kysyn täältäkin samaa että mikä sen erottaa normi-baareilusta? Samaa sikailuahan ja pettäistä siellä tapahtuu...
Laivoilla on seslongit likempänä kun paareissa.
Muttamutta... mites, harvalla on yksityishytti? Ei kai sinne voi mitään äijiä raahata, jos siellä on omat naispuoliset kamut vaikkapa suihkussa tai nassuaan virittämässä bailukuntoon. Muutenkaan ei ole oikein mukavaa raahata sinne ketään mahd. viemään toisten käsilaukkuja tms.


Järjestelykysymys, järjestelykysymys.
 
erottikk
Luulenpa, että moni pettää juuri laivalla ja laskettelureissuilla, koska a) ollaan kaukana kodista b) anonyymi majoituspaikka on tiedossa. Moni lähtee jo kodista tietoisena, että seksiä otetaan, jos vain saadaan.

Minä olen ollut paljon sekä risteilyillä että skimbamatkoilla, enkä kylläkään ole kertaakaan pettänyt niillä reissuilla. Paljon on kylläkin näkynyt, että meno on aika villiä. Jopa laivan kannella on ollut suoraa toimintaa.
 
voi elämän käsi.
Ai miten olen kyennyt ja kykenen vastustamaan kiusauksen?

No siten ja siksi, koska OMA KUMPPANI RIITTÄÄ MULLE, seksi on hyvää ja sitä saa silloin kun haluaa.
Turha selitellä pettämistään millään laivareissuilla. Olet pettäjä vaikka kuinka koitat selitellä.

Jos lähden laivalle tai matkalle, lähden nimenomaan lomamielessä. En pettämään.
 
fuugamagister
Syksynä leikittiin Baltic Princessalla vähän alle 5 kymppisten sairaanhoitajien kanssa tissileikkejä hytissä. Meitä oli kaksi miestä ja kolme hoitsua. Homma meni imuttelu, runkkailu ja kähmimislinjalle liiallisen alkon vuoksi. Naiset runkkasi spermat ja vain yksi hoitureista antautui naitavaksi. Hauskaahan sekin oli ja kiihottaa näin jälkeen päin muisteltuna.
 
Hinksin hunksin
Ei ole ruotsinlaivalta persettä herunut, eikä pillua. Runkkailulinjalle on ylleisesti männeet hommat, jos sitten sillekään. Tallinnassa on meno parempi. Saapi ainakin halapaa viinaa tuliaisiksi.
 
Soittajapoika
Olen soitellut koko ikäni ravintoloissa ja laivoilla, tiedän aika tarkkaan menot niissä.
Suuri osa laivoilla matkaavista ei varsinaisesti ole menossa mihinkään, siellä viihdytään ja vietetään miellyttävää aikaa.
Siihen sitten liittyy syömistä, tanssimista ja muuta joka mieltä miellyttää, seurustelua. Ja se että ympäristö on hyvinkin suljettu, mahdollisuudet vaikka mihin, tekee usein mahdottomasta mahdollisen.

Hiukan alkoholia, miellyttävää seuraa tanssilattialle ja hytit vieressä, siitä se lähtee.
Paljon on myös heitä jotka varta vasten lähtevät laivoille etsimään seksiseuraa. Ja mahdollisuudet uusiin seikkailuihin on huomattavasti paremmat kuin vastaavassa paikassa mantereella, kuten esimerkiksi hotelleissa. Niissäkin tapahtuu aivan tuota samaa.

Houkuttavuutta lisää se, että kiinnijäämiseen ovat erittäin pienet. Siinä saa sitten moraalinsa mukaan jokainen toteuttaa itseään, tai olla toteuttamatta.
Uskomattomia laivoilla kuitenkin tapahtuu............
 
Erilainen aikuinen
Ja sitten on meitä, jotka todellakin ovat menossa jonnekin ja laivaa on pakko käyttää, että saa auton mukaansa. Ei voisi muuten vähempää laivamatkat kiinostaa; tylsää matkantekoa, humalaisia äijiä ja ämmiä sekä nuoria että vanhoja, yleisesti ottaen junttiporukkaa, ruoka aina samanlaista vaikkei edes tulisi mieleenkään mennä syöttölän puolelle -à la carten listatkaan eivät paljon vaihtele. Ainoa hyvä puoli on niillä laivoilla, missä myydään kunnollisia, todella hyviä viinejä; niitä voi illan aikana maistella viinibaarissa ja yleensä henkilökunta on viinien suhteen asiantuntevaa väkeä -on edes joku, jonka kanssa voi keskustella...

En todellakaan ymmärrä, että joku voi laivalla "viihtyä" moisessa seurassa ja tilanteessa.
 
hehhehheh
Alkuperäinen kirjoittaja Erilainen aikuinen:
Ja sitten on meitä, jotka todellakin ovat menossa jonnekin ja laivaa on pakko käyttää, että saa auton mukaansa. Ei voisi muuten vähempää laivamatkat kiinostaa; tylsää matkantekoa, humalaisia äijiä ja ämmiä sekä nuoria että vanhoja, yleisesti ottaen junttiporukkaa, ruoka aina samanlaista vaikkei edes tulisi mieleenkään mennä syöttölän puolelle -à la carten listatkaan eivät paljon vaihtele. Ainoa hyvä puoli on niillä laivoilla, missä myydään kunnollisia, todella hyviä viinejä; niitä voi illan aikana maistella viinibaarissa ja yleensä henkilökunta on viinien suhteen asiantuntevaa väkeä -on edes joku, jonka kanssa voi keskustella...

En todellakaan ymmärrä, että joku voi laivalla "viihtyä" moisessa seurassa ja tilanteessa.
On kai siellä tylsää, jos flaksi ei käy! :)
 
Erilainen aikuinen
Sitten nuoruusvuosieni (niiden hullujen) en ole laivalla tanssiravintolaan jalallani astunut (enkä sinne syöttölään) ja sitä viinibaarin kundia en ole yrittänyt iskeä. Menen illallisen ja viinin jälkeen hyttiini nukkumaan ja toivon, että viereisissä hyteissä ja käytävällä ei meluta, jotta jaksaisi seuraavana aamuna ajaa useita satoja kilometrejä -mutta se on usein turha toivo.

Flaksista en tiedä, kun ei siellä laivallaolijoista kukaan minulle kelpaisi kuitenkaan ja oma perhe ja mies on muutenkin tarpeeksi, joten eipä tarvitse edes yrittää.
 
Ei käynyt flaksi:)
Olen jo +40 sinkkunainen ja olisin kyllä mielelläni tavannut jonkun kivan tyypin, oli yhden hengen hyttikin (ei toki siitä syystä), mutta ei siellä ollut kuin pariskuntia ja perheitä. Eikä ne harvat yksinäiset miehet olleet vähääkään kiinnostavia, enkä minäkään heidän mielestään, kun ei mitään tapahtunut. En seuraillut sen kummemmin muita matkalaisia, ehkä siellä oli toisensa löytäneitä pettäjiäkin, mut ei siellä sen enempi petetä kuin muuallakaan.
 
Pippi L
Alkuperäinen kirjoittaja Hinksin hunksin:
Ei ole ruotsinlaivalta persettä herunut, eikä pillua. Runkkailulinjalle on ylleisesti männeet hommat, jos sitten sillekään. Tallinnassa on meno parempi. Saapi ainakin halapaa viinaa tuliaisiksi.
Kaikki on hinksin hunksin
tai ainakin heikun keikun.
Saanks mä orkun eikun.
Kuka oon, joko arvaat sen?
 

Yhteistyössä