laivalla petetään?

  • Viestiketjun aloittaja n37
  • Ensimmäinen viesti
....,
Alkuperäinen kirjoittaja Erilainen aikuinen:
Sitten nuoruusvuosieni (niiden hullujen) en ole laivalla tanssiravintolaan jalallani astunut (enkä sinne syöttölään) ja sitä viinibaarin kundia en ole yrittänyt iskeä. Menen illallisen ja viinin jälkeen hyttiini nukkumaan ja toivon, että viereisissä hyteissä ja käytävällä ei meluta, jotta jaksaisi seuraavana aamuna ajaa useita satoja kilometrejä -mutta se on usein turha toivo.

Flaksista en tiedä, kun ei siellä laivallaolijoista kukaan minulle kelpaisi kuitenkaan ja oma perhe ja mies on muutenkin tarpeeksi, joten eipä tarvitse edes yrittää.
Lässyn lässyn. Et vaan uskalla mennä testaamaan flaksiasi sinne baariin kun tiedät, ettet saisi ketään kuitenkaan. Laivalla sitäpaitsi reissaa todella tasokkaitakin miehiä niiden junttijussien lisäksi. Tuskin omasi kovin kummonen on. Sitäpaitsi on monella muullakin (kuten itselläni ja ystävilläni) oma tasokas mies maissa, mutta eipä tuo pientä hauskanpitoa estä ;-)
 
Tonko-Oeva
Alkuperäinen kirjoittaja Pippi L:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinksin hunksin:
Ei ole ruotsinlaivalta persettä herunut, eikä pillua. Runkkailulinjalle on ylleisesti männeet hommat, jos sitten sillekään. Tallinnassa on meno parempi. Saapi ainakin halapaa viinaa tuliaisiksi.
Kaikki on hinksin hunksin
tai ainakin heikun keikun.
Saanks mä orkun eikun.
Kuka oon, joko arvaat sen?
Tommi eli Annika?
 
Näin täällä taas
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Erilainen aikuinen:
Sitten nuoruusvuosieni (niiden hullujen) en ole laivalla tanssiravintolaan jalallani astunut (enkä sinne syöttölään) ja sitä viinibaarin kundia en ole yrittänyt iskeä. Menen illallisen ja viinin jälkeen hyttiini nukkumaan ja toivon, että viereisissä hyteissä ja käytävällä ei meluta, jotta jaksaisi seuraavana aamuna ajaa useita satoja kilometrejä -mutta se on usein turha toivo.

Flaksista en tiedä, kun ei siellä laivallaolijoista kukaan minulle kelpaisi kuitenkaan ja oma perhe ja mies on muutenkin tarpeeksi, joten eipä tarvitse edes yrittää.
Lässyn lässyn. Et vaan uskalla mennä testaamaan flaksiasi sinne baariin kun tiedät, ettet saisi ketään kuitenkaan. Laivalla sitäpaitsi reissaa todella tasokkaitakin miehiä niiden junttijussien lisäksi. Tuskin omasi kovin kummonen on. Sitäpaitsi on monella muullakin (kuten itselläni ja ystävilläni) oma tasokas mies maissa, mutta eipä tuo pientä hauskanpitoa estä ;-)
No... On kyllä melkoinen määrä myös niitä ihmisiä, joiden ajatus- ja muu maailma ei tosiaan koostu tuollaisesta. Suotakoon sille joka sitä hakee - mutta ei siinä mitään harvinaista ole, ettei joku tuollaista menoa mihinkään tarvitse. Eiköhän niitä sentään ole maailmassa enemmistö, vaikka laivalla ehkä onkin vähemmistö....
 
Taesto
Alkuperäinen kirjoittaja Pippi L:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinksin hunksin:
Ei ole ruotsinlaivalta persettä herunut, eikä pillua. Runkkailulinjalle on ylleisesti männeet hommat, jos sitten sillekään. Tallinnassa on meno parempi. Saapi ainakin halapaa viinaa tuliaisiksi.
Kaikki on hinksin hunksin
tai ainakin heikun keikun.
Saanks mä orkun eikun.
Kuka oon, joko arvaat sen?
Velipoejan, Toevon kanssa käötiin piipahtamassa Ruotsissa. Turusta illalla laotalla Moarienhammien kaotta Tokikseen. Syötiin puhvatti-illallinen, johon kuulu viinie tahi olutta niin paljo, kun jakso kuroa. Viimenen muisto siltä illalta oli kun Toevon kanssa laolettiin aotolaotan miesten vessassa pörjeille: "Häär kommer Pippi Longstrump, sula-hopsula-hei-sula-hopssaassaa." tehostettuna asianmukaisella koreokrafiella. Hyvillään olivat pörjet, pohjoesmaesen yhteistyön vaekutuksesta ja pakkoruotsin tehosta suomalaesiin miehiin.

Petettiin vissin niitä pörjejä luulemaan meitä sivistyneiksi.
 
Hinksin hunksin
Viime reissulla herkesi huusinpönttö pelloomasta. Ei tullu vettä ei sitte millään iliveellä. Kutuin siihen sitte hyttiemäntee ja eikös tuo täätinen puhunu vuan ruotsia. No ossoon sitä minnäe ja tuumasin jotta "kom hit, kom hit"
No tulihan se hyttiin. Vein sen siitä huussiin ja tuumasin jotta "titta här" ja vetäsin hantaakista. Eikös persetiläinen se pönttö justiin sillo toeminu!
Jotennii se kahteli kieroon minua koko reissun ajan se hyttiemäntä.
 
Keiio
Alkuperäinen kirjoittaja Hinksin hunksin:
Jäipä suomatta sillähii reissulla vaekka hunksit tanssittiin ja pianopaarissa soolot veittiin.
Van varsinnii siellä laevahytin yläpetillä kolisoo rystyset kahakätteen katon ja ohtaluun vällie seksie harrastaessa.
 
sivhos
Ei tarvi lähteä mihinkään kauas.Kun sattuu kohtalon saattelemana nainen oikopolulla vastaan,ja kipunoi alta aikayksikön,se on menoa.Tämä tapahtui 35v.sitten,silloin.Se vaan tapahtui,viehättävä nainen pikku huppelissa kaunis kesäilta,komee nuorimies kävelee vastaan polulla.Katseet kohtasivat ja se oli vientiä kertalaakista.Ison kiven päällä naitiin ,,tuli jotain outoa oloa.Rakastuttiinko?Yhdessä jatkettiin matkaa keskustaan ja toivotimme toisillemme kaikkea hyvää.Erotessamme katsoimme toisiamme kaihoisasti,??Joskus jälkeenpäin muistelen tuota tapahtumaa lämmöllä.Jos saisin ajanrattaan taaksepäin,ottaisin uusiksi kertomani.Ymmärrän sen,jotkut alkavat suoltaa kaikkea moskaa päälleni.Tämä on yksi tapaus elämässäni.Olisi pitänyt olla viisas ja ottaa vaimo tällasesta herkusta.Meikä oli vaan sellanen kukasta kukkaan menijä.Lopulta jäi luu kouraan.Kyllä pitäs tajuta milloin on kultakimpale kourassa.Minä en sellaista osaa tunnistaa.
 
Erilainen aikuinen
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Lässyn lässyn. Et vaan uskalla mennä testaamaan flaksiasi sinne baariin kun tiedät, ettet saisi ketään kuitenkaan. Laivalla sitäpaitsi reissaa todella tasokkaitakin miehiä niiden junttijussien lisäksi. Tuskin omasi kovin kummonen on. Sitäpaitsi on monella muullakin (kuten itselläni ja ystävilläni) oma tasokas mies maissa, mutta eipä tuo pientä hauskanpitoa estä ;-)
Lässyttäjistä en ole koskaan perustanut. Todistit juuri ajatukseni oikeiksi laivalla olijoista. Sääli tasokasta miestäsi, jos häntä petät -et siis ole hänen tasoisensa. Miehestäni sen verran, että turhaan arvailet. Häntä en vaihtaisi kymennenkään muuhun. Jos häntä ei joskus elämässäni ole, niin ihan turha muiden yrittää; miehet, jotka yltävät hänen tasolleen ovat äärimmäisen harvassa. Mieluummin sitten olisin yksin.

Hauskanpitoa en minäkään kaihda, mutta pidän hauskaa jossain muualla kuin laivalla, joka mielestäni on äärimmäisen tylsä joukkojenkuljetusväline. Ts. lennän aina kun mahdollista, kymmeniä kertoja vuodessa, mutta joskus vaan on pakko saada auto mukaan, ikävä kyllä, ja silloin on pakko astua laivaan.
 
Ame*n
Alkuperäinen kirjoittaja n37:
Tuli oltua viikonloppuna ruotsinlaivalla ja mukavan illan päätteksi lähdettyä vieraan miehen mukaan hyttiin. Mukava kokemus sinänsä, seksiä teki mieli ja se oli hyvää. Kun katseli sitä menoa laivalla niin luulen että se ilmapiiri laivoilla on hyvin otollinen tälläisille pienille syrjähypyille, siellä aivan kuin luodaan olosuhteet pienelle irtiotolle arjesta. Miten te olette kyenneet vastustamaan kiusauksen pienestä seikkailusta laivoilla?
Helposti, lähden lasten ja sisarusten kanssa. Kun ei ole tarvis pikaseikkailulle miesrintamalla. Vaan ihan vaan kotiympyröistä pois.
 
mustikkasuu
Minullakaan ei ole mitään tarvetta tai pakkoa naiskennella vieraiden kanssa vaikka laivalle lähdenkin. Nuo duunikoulutusmatkat otan aina rentoutumisen kannalta. Syön hyvin, pari lasia viiniä ja sitten hyttiin yöksi. Otan mukaan aina hyvän kirjan ja shoppaan taxfreestä kasan suklaata ja muuta herkkua. Katselen maisemia, lueskelen ja napostelen. Kertakaikkiaan rentouttavaa. Kotona on aina jotain hässäkkää ja tekemistä, laivalla ei tartte tehdä yhtikäs mitään ja se on luxusta.

Seksiä saa onneksi kotona niin paljon, ettei sen vuoksi tartte laivapanoja haeskella.
 
oumaigaad.
AP on varmaan niin ruma, että pitää laivalle lähtee iskemään kännisiä miehiä, kun muuten ei saa live-elämässä kun kerran viidessäkymmenessä vuodessa. Jos silloinkaan. Ja silloinkin joku vaan kokeilee sormella.
 
Sinisimpukka.
Noh, pekko kertoa oma juttuni.

Olen itse suhtautunut yhden yön juttuihin hyvin halveksivasti ja erityisesti vielä, jos tämä tapahtuu jollain risteilymatkalla.

Mutta niin se vain kävi, että kun tarpeeksi on asiasta itse sormi ojossa muita opettanut, niin huomasin löytäväni itseni tuossa halveksimassani tilanteessa.

Olin kollegan kanssa duuniristeilyllä vuosi sitten ja ilta oli mukava ja hauska. Syötiin ja juotiin ja kuunneltiin hyviä esiintyjiä. Siirryttiin laivan discoon, jossa pyysin erästä miestä tanssimaan. Nappasin vaan jonkun, joka näytti kivalta eikä vaikuttanut ihan älyn humalaiselta. Tanssittin ja hän vaikutti tosi mukavalta. ja niin vain kävi, että näin sinkkuna läksin miehen mukaan, kun kädestä tarttui kiinni ja sanoi, että nyt mennään. Hän matkusti hytissä yksin. Seksi oli aivan taivaallista hänen kanssaan. Siis ihan oikeasti ihan mielettömän mieletöntä. En olisi voinut koskaan kuvitella mitään sellaista.

Vaihdettiin yhteystietoja ja vietettiin aamu yhdessä ja sit hinauduin takasin omaan hyttiini. Pari päivää meni sfääreissä ja sitten mies otti yhteyttä. Halusi tavata ja käytiin kahvilla ja seksiinhän sekin sitten meni.

Tiedän kyllä tehneeni typerästi, kun suostuin seksiin, mutta kun mieli teki. Sitäpaitsi olin siinä uskossa, että hänkin oli sinkku. Puhui nimittäin eksästään. Joidenkin tapaamisten jälkeen, kun aloin tietysti olettamaan jotain, niin mies paljastikin, että harkitsee jatkavansa tyttöystävänsä kanssa, vaikka tietää 'ettei ole tulevaisuutta'. Mutta kun ei kuulemma ole koskaan nauttinut seksistä niin paljon kun mun kanssa..

Hohhoijakkaa. Harmitti tietysti, kun meni hyvä seksipartneri, mutta parempi sitten niin. En pettävää miestä haluaisikaan. Tosin mies sanoi, ettei hän tullut sillä mielellä sinne laivalle, mutta jokin vain natsasi meidän tanssiessa. Tiedä sitten.

Mutta oikeasti luulen, että jos on tyytyväinen omaan parisuhteeseen, niin laivalla voi pitää kyllä ihan aidosti hauskaa ilman että pettää.
 
vauva kotona?
Vähän huvittaa miesten palo laivalle, nimenomaan niitten joilla vauva kotona. Samoin huvittaa naiset joilla palo päästä näitten isien kanssa sinne laivalle..ja niitten vauvojen äiteistä ei nyt kyse.
 
Hohhoijakkaa
Alkuperäinen kirjoittaja vauva kotona?:
Vähän huvittaa miesten palo laivalle, nimenomaan niitten joilla vauva kotona. Samoin huvittaa naiset joilla palo päästä näitten isien kanssa sinne laivalle..ja niitten vauvojen äiteistä ei nyt kyse.
Et viittis mennä takaisin velapalstalle provoines?
 
niin, mikä on mitäkin..
Luulen kans että laivalle monet varatut naiset ja miehet menevät mielessään sellainen pieni seikkailu vällyjen välissä vieraan kumppanin kanssa. Ainakin kun katsoo sitä puolenyön jälkeistä kiimaa siellä yökerhossa. Ja pettämistä on muukin kuin pelkkä suoranainen seksi. Joskus laivalla ollessa on tullut pyörittyä tanssilattialla ja baarissa jonkun varatun naisen kanssa, kielisuudelmia vaihdettu ja hinkkattu etumuksia viimesen päälle toisiamme vasten.. sitten kun pitäisi päättää että mennääkö hytiin, niin aletaan selittämään miehestä ja lapsista ja että tämä ei ole ihan oikein...
 
blondinko vika?
Nyt on pakko ilman sarvia ja hampaita kysyä, että onko siellä laivalla ihan oikeasti niin kiihottava ja eroottisia tarpeita nostattava ilmapiiri ja missähän nurkassa se ihanuus sitten piileksii? Että kiihottaako jotakin ihan oikeasti jonoja kiilaavat tyypit? Tai halpaa viinaa kaksin käsin imevät tyypit? Tai kovaäänisesti kailottavat naiset? Tai kehnot ruokatavat? Ryppyiset ja halvat trendivaatteet? Järkyttävän tylsä musiikki? Omalla kohdallani tunnelma latistuu aivan varmasti jo laivaan sisälle mennessä ja pitkästyn muutamassa tunnissa siihen, ettei saa edes kohteliaisuuteen takaisin kohteliaisuutta vaan hyöritään kuin viimeistä päivää oman edun nimissä. Jos tämänkin viestiketjuun yksikin osaa lisätä, missä se ihanuus laivalla onkaan, niin taatusti otan risteilyn uusiksi. Viimeisin kokemukseni Siljalla oli kyllä harvinaisen pitkästyttävä ja tylsä ja pohdin miljoona kertaa, että kuka tällaista jaksaa. Naispuolisena ihmettelin jo naistenkin käytöstä toisia naisia kohtaan. Huumorin kukka ei ainakaan naisten kesken kukkinut ja aikaa kuitenkin olisi jokunen sananen laivan putputellessa vaihtaa kuin kiukkuisena pöristä peili edessä onko naama hyvin.

Että joku ihmistyyppisuodatin siellä varmasti on olemassa ja tällainen sopuisa sinkkunainen ei ilmeisesti vain osoittanut riittävää raivoa ja tahtoa ensin kilpakumppaneitaan kohtaan ja sen jälkeen näyttävästi kammennut äijää mukaansa. Ei siis riitä, että on kohtelias ja ystävällinen, vaan idea on kirveen kera heilua muut tieltään pois.

En käsitä, miten laivojen henkilökunta jaksaa?
 
Näin täällä taas
Kysyin. Vastaus oli, että kyllä siinä työpaikassa helposti ainakin alkoholiongelma monella puhkeaa, kun ei ole muuta tekemistä vapaa-ajalla kun katsoa yhä vaan tuota menoa ja juoda verovapaita...
 
kyllä olen...
Olen 15v. suhteemme aikana käynyt vieraissa lukuisia kertoja. Mieheni ei niistä tiedä. Yleensä ne ovat tapahtuneet laivalla ja työ/seminaarimatkoilla.

Syitä on monia ja en ole koskaan kokenut ns."huonoa omaatuntoa" näistä hetkellisistä syrjähypyistä. En ymmärrä että joku parisuhteessa oleva erehtyy esim. risteilyllä vieraaseen petiin, niin sen jälkeen aletaan potemaan huonoa omaatuontoa ja katumaan. Miksi seksiä sitten harrastetaan myös vieraan kumppanin kanssa näillä matkoilla? Ensin haetaan sitä mitä seksistä haetaan - että tekee hyvää ja paineet saa purettua ja sitten aletaan katumaan ja itkemään. Olen sitä mieltä että vieraissa käynti ei koskaan ole vahinko vaan pidemmän ajan halu ja toive.
 
kysyn vain:lle
" Joopatijoo..kysyn täältäkin samaa että mikä sen erottaa normi-baareilusta? Samaa sikailuahan ja pettäistä siellä tapahtuu... "

ei voi vertaa jotakin upeaa laivaa baari- iltaan. Laivoissa on tunnelmaa, baareissa yleensä ei. laivan tunnelma vaikuttaa paljon, kaikki näyttää paremmalta, varsinkin iltasin kun valot menee päälle, tulee sellainen kiva fiilis :))

 
Nifedipiini
Alkuperäinen kirjoittaja Anteeksi:
mikähän laiva Suomen ja Ruotsin tai tallinan välillä on "upea"? Vähäänpä tyydyt, jos joku näistä on mielestäsi upea.

Kaikki, se lähikapakkakin, on tarpeeksi upea kun valot himmenee. Tai ainakin kun valot himmenee päästä eli tulee kähnä.
 
sivhos
Onko enää uskollisuutta muualla kuin romanttisissa höpinöissä.?Ellien sivuilta saa lukea sekä miesten että naisten seksiseikkailuista.Ja jotkut miehet jopa vaativat naisensa käymään sillointällöin saamassa vierasta munaa.Miehilläkin haaremivietti vallalla.Sitäkin voi toteuttaa lähes mssä vaan,tarjontaa kyllä on.
 

Yhteistyössä