laivalla petetään?

  • Viestiketjun aloittaja n37
  • Ensimmäinen viesti
enää en uskaltais
Muistan erään koulutusmatkan.
Kumpaankin suuntaan vieras mies. mennessä parempi, tullessa aika kehno.
Siitä on nyt 25 vuotta, eikä silloin vielä tiedetty mitään hivistä.

Meni vuosi, niin alettiin puhua aidsista ja pikkusen oli takaraivossa pelko.
Olis kai tuo jo puhjennut, mitäs luulette?
 
yks kerrallaan
Yksi mies elämässä kerrallaan. Olen vaihtanut miestä kun on siltä tuntunut. 30 v ekan kerran erosin lasteni isästä, sen jälkeen useampia suhteita. Viime syyskuussa erosin edellisestä ja vuoden vaihteessa tapasin ihanan miehen. Kivaa kun aina sukat pyörii jalassa ja pää on pilvissä. Nyt jo lapset aikuisia ja on ihanaa ihanan miehen kanssa. Jokainen vaihto on ollut vaihto parempaan. Ei ole koskaan tullut mieleeni pettää ketään. Ensin jätetään edellinen jos uutta tekee mieli.
 
säälipisteet nousussa.
Ei tulis mieleenkään pettää omaa miestä, ja vihoviimiseks jollain laivalla. Eihän sielä oo ku karvasia vanhoja äijiä, ja kännisiä ämmiä jotka notkuu tax freessä tai hoilottaa karaokea.

Onneksi oma mies on niin ihana, hyvännäköinen ja mahtava sängyssä, ettei tarvi hakea seksiä muualta.

Sääliksi käy teitä, jotka paneskelette pitkin poikin laivoilla ja ties missä muualla muka työmatkoilla.
Itsepä olette kumppaninne valinneet, eläkää sen tiedon kanssa!
 
*huokailee*
Mulla on kanssa niin ihana mies, että tekisi mieli pitää se piilossa :) edelleen huokailen mieheni nähdessäni, että miten se voikaan olla aina vaan noin hyvännäköinen.

Lisäksi kaupanpäälle kiltti, sosiaalinen, hyvä tanssimaan ja hauska. naiset hakeutuu sen seuraan joka paikassa ja oishan sille ottajia mutta kun tuo sattuu tykkäämään minusta....

Kyllä me laivoilla käydään yksin ja kaksin mutta ei herran jestas, yhtään en ole tavannut joka olisi edes lähelle niin komea ja ihana sekä hyvä tanssimaan. Ei tee mieli edes tanssia muiden kanssa saati jotain muuta.
 
superseacat
Uskoisin, että varatulle laskettelureissut ja risteilyt ovat siitä ihanteellisia paikkoja, että majapaikka on lähellä ja oma puoliso, naapurit tms. eivät ole mailla eikä halmeilla.

Itse olen varattuna ollessa kylläkin keskittynyt ihan niihin lasketteluihin ja risteilyihin enkä ole pettänyt. Sen sijaan sinkkuna olen joskus lähtenyt ihan tarkoituksena laivalle risteilemään, sillä jos ei käy flaksi, niin aina voi syödä hyvin, lukea kirjaa hytissä ja syödä suklaata ja sitten perillä kierrellä Tukholmassa tai Tallinnassa.

Minusta on outoa, että tässäkin keskustelussa kaikki risteilyillä käyvät leimataan "suonikohjumummoiksi" tai "viinaan meneviksi ylipainoisiksi pettäjämiehiksi". Jos laivaan ängetään vaikkapa 1000 ihmistä, niin kai sitä siihen porukkaan mahtuu jos jonkinlaista hiihtelijää? Jos menee keskellä viikkoa risteilylle, jolloin on eläkeläistanssit, niin ei tarvitse olla ruudinkeksijä tajutakseen, että sellaisena päivänä risteilyllä -totta tosiaan- on paljon eläkeläisiä. Jos taas menet esim. perjantai-iltana, niin silloin on paljon nuorempaa porukkaa. Perheet puolestaan matkustelevat sellaisiin aikoihin, kun on koulusta lomaa ja lähtö/paluu-ajat soveltuvat pienille lapsille.

Laivoilla on esim. teemaristeilyitä (esim. radiokanavien asiakasristeilyjä) ja samoin pikkujouluaikaan on niitäkin liikkeellä, jotka eivät käy normaalisti lainkaan risteilyillä. Siksikin on turha yrittää sanoa, että KAIKKI ovat laivalla alkoholisteja tai että KAIKKI pettävät. Ne, jotka ovat selvinpäin eivätkä petä, eivät näy ja kuulu siten, kuin joku äijäporukka, joka isoon ääneen koilottaa bordellikokemuksistaan Tallinnassa.
 
Se ohimenevä
Todellakin laivalla petetään. Maissa ei puhuta mitä merillä tapahtu.

KAikki ei petä laivalla mut aika moni.... vähän jokaisella on ´kylmä puoliso kotona. Kukapa sanois että saa tarpeeks lempee ja lämpöö.
Mut tyhmä on sekin joka uskoo että miehen liitto on vain kylmä. Lässynpaskapuhe on vaan pintaflirttiä. Liitto voi toki olla kylmä mut mies hakee vain 1-illanjuttua tai vain läheisyyttä; kivahan se on nukkua/olla toisen vieressä. Surullisinta on se kun olemisessa ei oo mitään tunteellista läheisyyttä.

Moniko mies on nukkunu vieressä ja molempi on saanu läheisyyttä. Mies ollu vastaanottava osapuoli; se joka nauttii siitä kun sivelee kasvoja... Ei mitääs seksuaalista.


Voi kuinka suhteet ei menisi siihen pisteeseen että läheisyys kuolee. Koska niin moni mies ja nainen hakee (laivaltakin) läheisyyttä. Kaikki meistä kaipaa sitä. Moni meistä haluaa sitä "hinnalla millä hyvänsä".
 
uiqwqq
olen saanut laivoilla, kun parisuhteessa olevat naiset pettävät miestään. Hytissä kiihotun kun naisen vaatteita on sängyllä ja tuolin nojallla. Korkkarit, sukkahousut, rintsikat, hameet jne on näkyvillä nainnin aikana. Odotan innolla seuraavaa risteilyä.
 
Nyt jo aikuinen N43
En ole itse pettänyt kumppaniani, mutta olen kerran erehtynyt olemaan mukana pettämisessä.
Tästä tosin jo vuosia, ja itse olin silloin vielä nuori, juuri aikuistunut nainen.
Eräs valtion virkamiesporukka oli kokoustamassa / kouluttautumassa laivalla ja siitä porukasta yksi miellyttävä ja komea mies lähestyi minua useaan otteeseen. Lopulta lähdin miehen kanssa hänen hyttiinsä, ja vietimme siellä kuumat hetkemme. Jälkeenpäin mies sitten sanoi että tässä hänen osoitteensa jos jälkiseurauksia on, emme käyttäneet ehkäisyä. Muuta kautta sain tietää miehen olevan naimisissa.
 
Don huan
Naiset pettävät varmaan eniten juuri laivalla. Estot häviävät ja kukaan ei ole todistamassa kun hyttiin mennään. On kyllä uskomatonta miten paljon varsinkin varatut pettävät. Olen ollut laivalla parinkymmenen naisen kanssa. Jakautuvat kahteen leiriin: nuoret kokemuksia etsivät 17-23v ja sitten 25-40v puolisoansa pettävät. Jokainen puolisoansa pettävä sanoo syyksi tyytymättömyytensä omassa parisuhteessa. Kyllä naiset pettävät sen minkä miehetkin.
 
hmoilanen
Naiset pettävät varmaan eniten juuri laivalla. Estot häviävät ja kukaan ei ole todistamassa kun hyttiin mennään. On kyllä uskomatonta miten paljon varsinkin varatut pettävät. Olen ollut laivalla parinkymmenen naisen kanssa. Jakautuvat kahteen leiriin: nuoret kokemuksia etsivät 17-23v ja sitten 25-40v puolisoansa pettävät. Jokainen puolisoansa pettävä sanoo syyksi tyytymättömyytensä omassa parisuhteessa. Kyllä naiset pettävät sen minkä miehetkin.

Ei ole suomalaisen pikkurouvan voittanutta, joka on pillu levällään heti kun laivaan hyttiin päästään.
 
Viimeksi muokattu:
Sanni ja Marleena
Näin olen kuullut, että laivaristeilyt ja Lapinmatkat ovat suomalaisten kaikkein kovimpia kutupaikkoja. Laivoissa kun kaikilla on omat hytit ja siellä punkat ja viinaa päässä, niin joillekkin
ihmisille tulee liian suuret kiusaukset, joita ei pysyt vastustamaan.
Lappiin mennään olevinaan hiihtämään ja laskettelemaan, mutta joillakin ihmisillä pysyvät suksiboxit avaamattomina auton katon päällä koko Lapin reissun ajan.. Sensijaan parketilla
monot kuluvat ja Lapin mökkiin yöseuraa löytyy..
Nämä laiva ja Lappi jutut pätevät yleensä suomalaisten miesten ja naisten kesken...
 
mitenkäs
noissa Sinkkulaivassa kellään sinkuista ei oikein käy flaksi? Meikä kerää aina vanhoja irstaita pappoja, vaikka oma perhe ois mukana. Tuli kuiskuttelemaan korvaan hyttiin menemisestä ruokasalissa. Samoin teki yks miestarjolija. Suorastaan vitutti moiset äijät. En edes ollut pukeutunut lutkamaisesti.
 
Nainen puutteessa
Pointti: mieheni kanssa seksiä keskim. kerran vuodessa, koska hän ei halua enempää. Edes minun mielikseni. Käymme joskus laivalla tai missä vaan, ei muuta tilannetta.

Kun menen (eri syistä) ilman miestäni, seksiä onkin tarjolla ylenmäärin.

VOI KYLLÄ KIITOS :)
 
engel48
Pointti: mieheni kanssa seksiä keskim. kerran vuodessa, koska hän ei halua enempää. Edes minun mielikseni. Käymme joskus laivalla tai missä vaan, ei muuta tilannetta.

Kun menen (eri syistä) ilman miestäni, seksiä onkin tarjolla ylenmäärin.

VOI KYLLÄ KIITOS :)
Miehesi saattaisi innostua useammin ,jos et sitä pilluasi tyrkyttäisi hänelle joka käänteessä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä