laivalla vierasta

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
DLX
Huh huh. Nyt tuli ihan lämmin olo. :)Laivareissu lähestyy ja ois kiva ottaa laiva-poikuus jonkun hehkuvan mimmin kanssa. Alkaa panot kotipuolella tympäisee.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olimme vaimoni kanssa käymässä Ruotsin risteilyllä 2 vrk . Hytissä sanoin vaimolleni ( 54 v, hoikka ja hyvännäköinen , isot tissit ) että , pistä jotain seksikästä ja ollaanko niin että , olemme ravintolassa lapsuudentstäviä niin , saattaa vieraatkin miehet kiinnostua kun olet puhunut niistä ja pillunantamisesta . Vaimoni siihen ok ja laittoi lyhyen minihameen ilman pöksyjä ja rintaliivejä , pelkän paidan . Menimme ravintolaan ja se alkoi pikkuhiljaa täyttyä ja 3 nuortamiestä tuli meidän kanssa istumaan , joimme olutta ja paukkuja . Jossain välissä tuli puheeksi se mistä vaimonkanssa puhuimme , yhdellä pojista oli tyttöystävä , mutta kotona . Kun oli paljastunut että , vaimoni oli ilman miestä niin kohta oli käsi reidellä , vaimoni levitti jalkoja niin että , käsi pääsi posillini pillulle , yksi pojista huomasi ettei ole läksyjä ,hän sormetti pillua ja vaimoni huokaili ,hän ehdotti pojille meidän hyttiin lähdöstä , no pojat lähti ja minä myös . Kun saavuimme hyttiin niin katselin kaikille paukut , mutta pojilla ei ollut mielessä paukku vaan vaimoni pillu , olivat heti riisumassa ja kohta oli paita ja hame pois ja vaimoni meni sängylle , pojat perässä jotka riisuivat äkkiä vaatteensa ja kyrvän olivat jo tanassa , yksi meni nuolemaan pillua , muut tissien kimppuun . Se joka nuoli meni jalkojen väliin ja surmaisi kullinsa kokonaan pilluun ja aloitti kovan nainnin ( paljaalla ) , vein vaimoni käteen paperia että , saa spermat pyyhittyä . Kun poika laukaisi lastin pilluun vaimo pyyhkäisi pilluaan ja samantien oli toinen naimassa . Kun kaikki olivat saaneet , vaimo myös , pojat poistuivat ja kysyivät , otettaisiin huomenna uusinta , vaimoni , ok sama aika niin odotan teitä valmiina . Pojat kysyivät että , he olivat lähteneet viidestäännliikkeele ja saisko hekin tulla , vaimoni sanoi että , kyllähän se käy . Pojat lähtivät ,niin otin itseltäni vaatteet pois ja kulli jäykkänä , menin liukkaille ja liukasta oli , nussi jonkin aikaa kun spermat lähti jo liikkeelle , oli sen verran kiintoisaa nähtävää . Sanoin vaimolleni no huomenna saat 5 kullia pilluusi ja ainakin sitten olet saanut tällä reissulla varmaankin tarpeeksi vierasta kullia , vaimoni siihen , oli kyllä kiihottavaa kun nuoret miehet halusivat panna minua . Seuraavasta päivästä kerron toisella kertaa .
 
vierailija
Olen 52 v 163/56 nainen , olimme viime viikon perjantaina yö laivalla mieheni kanssa . Söimme ja otimme paukkuja , kun menimme käymään hytissä mieheni otti oikein kunnolla , yritin kieltää mutta ei mennyt kaua kun hän jo nukahti ( eli sammui ) . Ajattelin siinä että , mitä tekis kun kello ei ollut kun puoli kakstoista illalla , niin päätin lähteä ravintolaan , puin päälleni ohuen paidan ilman rintsikoita ja minihameen ja jätin pikkuhousut pois , no humalatial ja päähänpisto , laitoin kumminkin sukat ja sukkanauhaliivit . Kun saavuin ravintolaan oli aika täyttä , huomasin yhden pöydän jossa ei istunut kun kaksi nuortamiestä ja hain paukun ja menin heidän kanssa istumaan , esittelimme he olivat jostain eteläsuomesta kun itse olen pohjoisempaa . Yksi miehistä haki minua tanssiin ja kun hän tanssitti minua niin hän pisti käden hameen alle ja varmasti huomasi ettei minulla ole pöksyjä . kun olimme tanssineet niin sillä aikaa oli pöytään ilmestynyt kaksi muutakin nuortamiestä , no istuimme ja joimme / humalluin . Pojat kysyivät lähtisinkö paukuille hyttiin , arvasin takaajatuksen mutta , sanoin että , mennään . Miehillä oli iso hytti j joku kaatoi meille paukut ja sitten alkoi lähentely , miehet ( arviolta 25 - 30 v ) suutelivat minua ja puristelivat rintojani paidan päältä ja alta ja kohta oli käsi jalkojen välissä , sitten lähti paita ja minihame , miehet riisuivat itsensä ja veivät minut parivuoteelle , he nulivat rintojani ja pilluani ja kohta oli ensimmäinen panemassa , miehet olivat kyllä kestäviä he nussivat minua kauan , ainako yksi tuli niin vuoro vaihtui . Oli kyllä niin ihanaa että , sain useamman orgasmin sinä aikana kun he naivat minua kun kaikki olivat naineet ja jotku kaksikin kertaa niin aloimme nukkua . Heräsin ja katsoin kelloa se oli seitsemän aamulla , säikähdin että , onkohan mieheni herännyt puin äkkiä ja lähdin hyttiimme , no onneksi mieheni nukkui täyttä päätä , riisuin vaatteeni ja kävin alapesulle ( miehet olivat panneet paljaalla ) laitoin pääleni puhtaat vaatteet ja menin nukkumaan . Kun heräsin niin mieheni oli jo herännyt ja otti paukkua . Sanoin huomenet ja kysyin heräskö äsken , hän sanoi joo ja nukuin näköjään koko yön , tuumasin että , mikä helpotus . Sanoi vielä , meidän pitää pikkuhiljaa lähteä hotellille kun laiva lähtee takaisin . Edellisen illan aikana oli selvinnyt että , nämä samat miehet ovat samassa hotellissa kuin me , no katsotaan mitä ilta tuo tullessaan .
 

Yhteistyössä