V
vierailija
Vieras
Vaimos sai rajusti kyrpää sillä reissulla, hyvävittunen nainen..Mun rouva lähtee marraskuussa työporukan kanssa laivalle, eli siellä on niitä tuttuja työkavereita
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaimos sai rajusti kyrpää sillä reissulla, hyvävittunen nainen..Mun rouva lähtee marraskuussa työporukan kanssa laivalle, eli siellä on niitä tuttuja työkavereita
Laivalla ja maissa ei mulla ole oikeestaan ikinä hormonaalista ehkäisyä. Kumeja on käsilaukussa aina mukana, mutta monesti ne on unohtuneet tai mies on halunnut paljaalla, josta itsekkin enemmän nautin.
Vaimo ottaa mustia kumeja laivalle mukaan ,yleensä menee kaksi kpl.Kotona hän kehuu saaneensa mustaa makiaa,Laivalla nussitaan vieraan kanssa ja kotona oman kanssa, kumi pitää olla vieraalla miehellä aina
ja sitten kun tuo kaikki tehdään vielä ajatuksella ja ilman viinaa niin onhan se kiihottavaa kaikkien puolesta.Vaimo ottaa mustia kumeja laivalle mukaan ,yleensä menee kaksi kpl.Kotona hän kehuu saaneensa mustaa makiaa,