Hae Anna.fi-sivustolta

Laivasta putoaminen

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Tiinu, 20.10.2005.

1. Tiinu Vierailija

Mitä tarkoittaa uni, jossa olin risteilyllä. Kun laiva oli rantautumassa, halusin jäädä laivan takaosaan katselemaan maisemia. Pian huomasin, että alhaalla olevat laivapojat avasivat lattialuukun, jonka päällä seisoin. Putosin alas, mutten kastunut, sillä he jotenkin ottivat minut kiinni ja putosin pehmeästi alakannelle. Ystäväni tuli sinne ja kertoi, että hän putosi kerran mereen asti eli onni, etten minä pudonnut. Sitten lähdimme. Olin jotenkin vihainen noille laivapojille, etteivät he huutaneet minulle, että pois kannelta. Herättyäni jäin miettimään, että mitähän uni tarkoitti.

2. Nosto Vierailija

Voisko joku tulkita, olisin kovin kiitollinen.

3. Up Vierailija

onko tämä vaikea tulkita, voisinko saada apuja?

4. sorcerer Vierailija

Hei Tiinu.

Unesi laiva voitaisiin rinnastaa hotelliin, johonkin väliaikaiseen elämässäsi. Monikerroksinen rakennus (laiva) olet sinä itse. Meri kuvaa tunteita. Luukku, on jokin asia, johon olet luottanut, mutta se on pettänyt sinut. Putoaminen viittaa tuohon luottamiseen, ehkä olet itse asettanut itsellesi tavoitteita tai pyrkinyt johonkin päämäärään, mitä kuitenkaan et ole saavuttanut. Ehkä olet itse pettänyt itseäsi. Laivapojat ovat oman persoonasi osia, jotka pitävät sinut pinnalla. Mereen uppoaminen pelottaa, koska siellä on kaikki ne asiat, joita et haluaisi kohdata. Ystäväsi, varjosi, kertoo sinulle, ettei tuota vettä tarvitse pelätä, vajottuasi pohjaan, kohtaat vain itsesi.

Sorcerer

5. Tiinu Vierailija

Wow, kiitos Sorcerer. Luen tätä vielä useamman kerran, sillä siinä oli paljon yhdelle lukemalle. Hienoa, kun autoit minua ymmärtämään itseäni.

6. vierailija Vierailija

Juu ei helvetti xdddd, ehkä unet ovat tosiaan vain unia eikä mitään tulkittavia elämästäsi kertovia tarinoita

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri