K
Kotitalousihminen
Vieras
Minä vaihdan meillä pyyhkeet pari kertaa viikossa, käsipyyhkeet n. joka toinen tai kolmas päivä ja lakanat, tyynyliinat ja pussilakanat vaihdetaan ainakinkerran viikossa. Helteillä jos mies kovin hikoaa tai minä itse niin petivaatteet vaihdetaan tarvittaessa vaikka joka päivä.
Haluaisin kysyä miten usein teillä vaihdetaan:
- käsipyyhkeet
-pyyhkeet
-petivaatteet
....ja miksi?
Pöyristyttää ajatella miten jotkut ihmiset kuulemani mukaan vaihtavat petivaatteet kahden viikon, kuukauden tai monen kuukauden välein. Hyi olkoon.
EN OLE PÖPÖKAMMOINEN sitten vähääkään mutta puhdasta olla pitää.. Ne ihmiset varmaan siivoavatkin kerran kuussa :O
Petivaatteethan menee sellaisiksi pehmeän kuluneen tuntuisiksi jos niitä viikon yli pitää.. Hyi. Kertokaahan siis omia tottumuksianne =)
Haluaisin kysyä miten usein teillä vaihdetaan:
- käsipyyhkeet
-pyyhkeet
-petivaatteet
....ja miksi?
Pöyristyttää ajatella miten jotkut ihmiset kuulemani mukaan vaihtavat petivaatteet kahden viikon, kuukauden tai monen kuukauden välein. Hyi olkoon.
EN OLE PÖPÖKAMMOINEN sitten vähääkään mutta puhdasta olla pitää.. Ne ihmiset varmaan siivoavatkin kerran kuussa :O
Petivaatteethan menee sellaisiksi pehmeän kuluneen tuntuisiksi jos niitä viikon yli pitää.. Hyi. Kertokaahan siis omia tottumuksianne =)