Lammas kotieläimenä kerrostalossa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä mikään eläin ei sovi kerrostaloon, rivitaloon tai omakotitaloon. Ja mieluummin kuitenkin omakotitaloon. Akvaario- ja terraarioeläimet ovat asia erikseen.

Tuo on kuitenkin ilmeisesti vain väliaikainen ratkaisu, kun lopussa kerrotaan lampaan muuttavan pian takaisin. Joten en ehkä kuitenkaan noilla perusteilla eläinrääkkäykseksi syyttäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä näin:
Mun mielestä mikään eläin ei sovi kerrostaloon, rivitaloon tai omakotitaloon. Ja mieluummin kuitenkin omakotitaloon. Akvaario- ja terraarioeläimet ovat asia erikseen.

Oho, tuli vähän huolimattomasti kirjotettua :D Eli eläimet ei kuulu mun mielestä kerrostaloon. Rivitaloissa tai omakotitaloissa voivat olla..

meilläkin oli kerran porukoitten kaks lammasta viikon meidän kerrostalokolmiossa. he asuu maalla ja heil oli vaan nuo kaks lammasta ja repäisivät sitten ja ostivat parin viikon matkan niin ku me ei voitu mennä heidän kotiin niin toivat sitten lampaat meille. tosin vaippoja ei pidetty. meillä oli iso kylppäri niin siellä heinien päällä olivat päivät ku oltiin töissä ja yöt. illalla sit aiheuttivat sotkua koko kämpässä et saivat jaloitella. eikä kyllä puhuttu naapureille mitään. ei kerrostalo oo kyl lampaiden paikka! mutta väliaikaisesti kyl pärjäsivät hyvin ja matkan jälkeen pääsivät onnellisena pakettiauton kyydissä omaan kotiin.

Voi lammass parkaa. jos lammas saisi itse päättää niin ei varmmasti asuisi kerrostalossa, vaan muiden lampaiden kanssa luonnon helmassa! Toi on jo jonkun sortin rääkkäystä :(

Itse asiassa, me ollaan ajateltu laittaa lammas ensi kesäksi. Ostetaan karitsa läheiseltä farmilta, lihotetaan se ja laitetaan lihoiksi syksyllä =P Ei paljon luomummaksi voi enää liha mennä =) Niinjoo, ei asuta kerrostalossa. Vaan täällä ok-talossa melkein maalla. Kenturaa piisaa.

Yhteistyössä