Lämmitättekö vauvalle hedelmä- ja marjasoseet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untamo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Untamo

Vieras
Vai syötättekö jääkaappikylmänä? Me on vasta aloitettu soseet ja tietenkään koko purkillista ei mene kertasyönnillä.. Mä olen tarjonnut vauvalle seuraavan annoksen lämmittämättä, mutta frendi oli kauhuissaan.. pitäisi kuulema lämmittää ensin :o siis hedelmä- ja marjamössötkin??

meillä on lämmitetty hiukan, ei kelvannut jääkaappikylmä. eikä siis lämpimäksi asti vaan huoneenlämpöiseksi vesihauteessa. tosin mulle ei ois tullu mieleenkään syöttää liharuokia lämmittämättä, yök.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö-nen:
Mie oon kyl hedelmäsoseet lämmittän sillee et on ihan haaleen lämmint.. en viitti tolle alkaa mitää jääkylmii hedelmäsosit syöttää, kun ei niitä syö.

ei kai ne jääkylmiä ole jos säilyttää ne huoneenlämmössä.tietysti avatut jääkaapissa mutta eipä ne siellä kauan säily hyvänä ja avattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö-nen:
Mie oon kyl hedelmäsoseet lämmittän sillee et on ihan haaleen lämmint.. en viitti tolle alkaa mitää jääkylmii hedelmäsosit syöttää, kun ei niitä syö.

ei kai ne jääkylmiä ole jos säilyttää ne huoneenlämmössä.tietysti avatut jääkaapissa mutta eipä ne siellä kauan säily hyvänä ja avattuna.

no useamman päivän säilyy jääkaapissa. jos baby syö vaikka kaksi kertaa päivässä hedelmäsosetta ,opettelee vasta, hänelle tuskin menee koko purkkia kerralla. tällaisissa tilanteissa olen lämmittänyt jääkaappikylmät hedelmäsoseet huoneenlämpöisiksi ennen syöttämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
En lämmitä niitä, mutta ennen kuin annan niin laitan vähäksi aikaa huoneenlämpöön etten nyt ihan jääkaappikylmänäkään.

Näinpä yleensä meilläkin :) Tosin tuo poitsu syö tällä hetkellä KAIKEN kylmänä/huoneenlämpösenä. Lihasoseetkin pitää jäähtyä ennen kuin suostuu syömään - hampaita tulossa, liekö vaikuttaa asiaan :D

Yhteistyössä