Km:sta on nyt 4 viikkoa. Meni kesken viikoilla 6+6. Oon ruukannu lämmöistä seurata kierron etenemistä, ja ne pitikin aina paikkansa. Nyt on ollut vajaan viikon verran lämmöt tavallistakin alempana. Eli luulisin, että ovulaatiota tuskin on ollutkaan. Pitkään meni yrittäessä tuota ekaakin raskautta, olen aika tukossa, hormonitoiminta jumissa.
Ovulaatioon viittaavia nipistelyjä oli kyllä muutamina päivinä, mutta ilmeisesti sitä ei sit kuitenkaan tapahtunu. Vai voiko olla mahdollista, että lämpö ei nousiskaan?
Miten pitkään odotan menkkoja? Teroluteilla kai tämä pitää katkaista, jos ei itekseen rupea loppumaan... Oon niin malttamaton...tahon vaan heti uudestaan raskaaksi...
Ovulaatioon viittaavia nipistelyjä oli kyllä muutamina päivinä, mutta ilmeisesti sitä ei sit kuitenkaan tapahtunu. Vai voiko olla mahdollista, että lämpö ei nousiskaan?
Miten pitkään odotan menkkoja? Teroluteilla kai tämä pitää katkaista, jos ei itekseen rupea loppumaan... Oon niin malttamaton...tahon vaan heti uudestaan raskaaksi...