Lämmöt alhaalla, kauanko odotan menkkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Km:sta on nyt 4 viikkoa. Meni kesken viikoilla 6+6. Oon ruukannu lämmöistä seurata kierron etenemistä, ja ne pitikin aina paikkansa. Nyt on ollut vajaan viikon verran lämmöt tavallistakin alempana. Eli luulisin, että ovulaatiota tuskin on ollutkaan. Pitkään meni yrittäessä tuota ekaakin raskautta, olen aika tukossa, hormonitoiminta jumissa.

Ovulaatioon viittaavia nipistelyjä oli kyllä muutamina päivinä, mutta ilmeisesti sitä ei sit kuitenkaan tapahtunu. Vai voiko olla mahdollista, että lämpö ei nousiskaan?

Miten pitkään odotan menkkoja? Teroluteilla kai tämä pitää katkaista, jos ei itekseen rupea loppumaan... Oon niin malttamaton...tahon vaan heti uudestaan raskaaksi...

Mulla ekassa keskenmenossa ( 8+3 ) ennen esikoista vuoto kesti 4 viikkoa ja siitä 6:n viikon päästä tuli menkat. Eli kaiken kaikkiaan meni 10 viikkoa keskenmenosta, että menkat alkoi. Sen jälkeen kierto oli melkein puoli vuotta sekaisin ja sitten tärppäsi uudellee kun alkoi kierto tasaantua.

Viime keskenmeno syksyllä (6+jotain), vuoto oli kuin ois vaan menkat ollu, hieman runsaampi ja kierto pysyikin ihan normina ja 3:n kuukauden päästä olin taas raskaana. Tosin nyt tämä todettiin tuulimunaksi ja jos nyt ei ala vuotaan niin keskeytetään viimeistään ensi viikolla, jolloin viikkoja 9+jotain.

Lämpöjä seurailin kanssa kaikissa ja ekan keskenmenon jälkeen niistä ei ottanu mitään selvää pariin kiertoon ainakaan. Katsotaan kuinka nyt käy! Tsemppiä sinulle! =)

Yhteistyössä