Lantio....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HMM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HMM

Vieras
Eli mitä mieltä ootte mun vyötärö lantiosuhteesta ,ku mun lantio on paksuimmasta kohdasta 85cm ja vyötärö on 65cm ?. Ja onko tieän mielestä mun lantio aivan liian iso?

Ja sitten vielä paino asiaa....Painan 51kg ja oon pituudeltani joku 159-160cm :) Mitä mieltä ootte?

KAIKKI TÄNNE JUTTELEEN LANTOISTAAN JA PAINOISTAA :) JA KAIKKI VASTAAMAAAN TOISILLE;)!!!

pituus ja paino suhde ok, jos mä olisin sä laihduttaisin vielä pari kiloa, mulle ei riittäisi tuo. Lantio ei ole liian leveä, tosin virallisestihan se mitataan siitä luitten päältä eli se ei ole se levein kohta.

Joopa, mä olen 160cm pitkä, painan 51 kg, lantio 92cm ja vyötärö 72cm.
Kaposempi oot kuin minä, ja mä oon kuitenkin aika hoikka, alipainoisesta 47 kg lihoin tupakoinnin lopetuksen takia 4 kg ja pääsin normaalipainoisten kerhoon ;)
Eli vastaus: sun lantios ei todellakaan ole iso!

Alkuperäinen kirjoittaja siili:
niin ,että oot kai painoltas ih ok. Mutta entä vartalosi malli? siis ootko omenan malline vai kenties muhkea X ? :)

no siis olen päärynä-vartalo ;| Todella leveä lantio ja vihaan omaa lantiotani ..... siis se on vaan niin julmetun iso ! :O (luut on jo olemassa sellaset isoot) .
mutta niin Painostanihan nyt puhutaan..Eli mitä mieltä ootte? :o

öö... mun lantio on paksuimmalta kohtaa 91 senttiä ja vyötärö jotain 63cm. Että ei sun lantio ole kai mikään leveä?

Virallisesti lantio kyllä mitataan leveimmästä kohtaa.

Yhteistyössä