Lantion löystyminen/kö??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen rv15
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olen rv15

Vieras
Minulle on tullut outo tunne lantion seudulle...
Vähän, kun jalat olisivat lähdössä paikaltaan??
Ei kipua, vaan semmonen paineen tunne?
Ja kuumotusta...
Jalat tuntuu vähän voimattomilta ja raskailta...
Onko tämä nyt sitä lantion löystymisetä vai mitä tämä on?

Anyone? Tää on todella häiritsevä tunne... :/
Neuvola on vasta parin viikon päästä tjtn ja en löydä googlettamallakaan vastausta.
Eikö kellään ole kokemusta lantion löystymisestä tai tämmöisestä kummasta tunteesta?

Vähän kuin kasvukipuja? Mä luulen ettei ole kuitenkaan ihan lantion löystymisestä kyse, se käsittääkseni tekee kipeetä. Mulla oli noilla viikoilla vähän samanlaista, en muista mitä neuvolassa sillon sanoivat :D Meni ohi muutaman viikon päästä, kunnes myöhemmin alkoi helvetilliset liitoskivut.....

Ei niinkään kipua, kun sellasta painetta, vähän kuin puutuisi? ja kuumotusta. epämukavaa oloa.
Mutta kiva tietää, että ei ole lantion löystymistä.

Olen muutamia öitä nyt nukkunu tosi huonosti, kun tulee tämmönen puutunut tunne.
Vähänkun veri ei kieräis tai muuta ja lantion alue on epämukava. :/

Huoh, onko muilla vastaavaa?
Ihan siedättäväähän tämä on, mutta nukun huonosti ja vähän iihmetyttää tämmönen...

Minulla on ollut noita tuntemuksia molemmissa raskauksissa eikä mitään suurempia vaivoja ole kuitenkaan kehittynyt. Jossain välissä ne puutumiset ym. lähtee ja tuntuu enemmänkin niitä repäisykipuja, loppuraskaudesta taas tuntemukset vähän muuttuvat, vihlontaa ja epämukavuutta...

Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:
Eiköhän noi kaikki lantionseudun tuntemukset ja kivut kuulu ihan raskauteen. Painopiste muuttuu, kudokset venyy ja alkaa löystymään jne.

Tää on järkevin selitys :)
Mun kroppa siis muuttuu ja tuntuu vaan oudolta...
Kiitos vastauksista :)

Yhteistyössä