Läpeensä kyllästynyt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V...tunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

V...tunut

Vieras
Olen nenääni myöten täynnä alapäätäni!
Kierukan laiton jälkeen (sitä on jo melkein vuosi) minulla on alapää haisuut ihan V..tun pahalta!!
Myöhemmin se alkoi kutisemaankin!!
IKINÄ en ole elämässäni tästä kärsinyt ennen kierukkaa.
Se alkoi yhdynnän jälkeen, sitten se ei enää mennyt pois vaan jatkui ja kuukautisten jälkeen olen kuin silakka halli..

Lääkäri näki papassa sekaantuneen flooran..
Lactal auttaa täydellisesti kun otan koko ajan..vaiva pahenee heti kun lopetan..
Hiivalääkkettä otin äskettäin kun alkoi olemaan hiivankin oireita. NOH yllätys yllätys, halju, kutina ja kaikki paranivat sillä 100%..

Mutta sitten vehkasin mieheni kanssa, jonka jälkeen HETI alapääni oli taas kuin basillien ruokapöytä..haju on hieman niinkuin tulehtunut napamömmö, tiedättekö, sellainen tulehtunut...

Onko siis miehelläni jotain?? Nimittäin hänen k...linsa haisee myös samalta..sellaiselta tulehtuneelta..

OLEN kyllästynyt. Lääkäri näki vain sekaantuneen flooran...ph voide auttaa, siis se lactal...mutta MIEHENI k....lli haisee myös..
Kun sanon asiasta hänelle on vastaus "mistä minä olisinj jotain saanut"

Ei varmaan ole muuta apua kuin sen per...leen kierukan poisto ja jotain....

Onko miehesi hoidettu myös? Siis hiivan takia?? Myös miehillä voi olla hiivaa, vaikkei se samalla lailla oirehdikkaan kuin naisilla.. Kokemusta itselläni tästä nimittäin on.. Samaan aikaan kuuri molemmille, niin kyllä sen siitä pitis helpottaa.. Ja jos ei, niin suosittelisin harkitsemaan kierukan vaihtamista muuhun ehkäisyyn..

Jos ukkosi hangoittelee vastaan hiivavoiteen suhteen selitä, että kyse ei ole sukupuolitaudista vaan hiivasta.. Jonkinlainen epätasapaino elimistössä siis..

Ei kun molemmat lääkekuurille! Siellä äijässähän ne pöpöt muhii kaikki väliajat eikä auta, vaikka sunua joka kerta hoidettaisiin, jollei häntä putsata kans.

Koettu on, tuollainen perkuleen tollo mies. Toivottavasti omasi on edes vähän fiksumpi ja älyää hoidattaa itsensä. Muutoin käy niinkuin meille, paransin itseni lopullisesti jättämällä pöpöpesän elelemään niiden kanssa. Sen jälkeen ei ole tarvinnut tulehduksia sairastella ja uuden miehenkin löysin.

Kiitti vastauksista!

Testaan ensin sitä hiivalääkettä ukkoni m.....kkuun jos auttaisi..koska se auttoi mulla niin hyvin, että hiivaa varmaan on. Jos ei auta, ajan lääkäriin ihan varmuudella!! Tätä ei kestä kukaan.

Epäspesifi emätintulehdus tarkoittaa sitä, että siellä on voimakkaawsti lisääntynyt haitallinen bakteerikanta. Sitä samaa tarkoittaa sekaantunut floora ja silloin HAISEE!

Hiiva ei aiheuta pahaa hajua, kyllä se silli haisee noista floorista. Ei nyt riitä miehellekään pelkkä hiivahoito. Molemmat pitää hoitaa yhtä aikaa ihan terveeksi, muutoin kierre vain jatkuu ja jatkuu, vuositolkulla. Pirullisinta siinä on juuri se, että nainen potee kaikki vaivat ja mies senkuin kanniskelee sitä haisevaa värkkiään.

Yhteistyössä