V
vieras
Vieras
Ero astuu voimaan kuukautta nnen laskettua aikaa. Nyt jo menossa huoltajuus kiista vanhemmasta lapsesta. Mies asuu toisella puole suomea ja väittää ettei hänellä ole rahaa matkustaa lasta tapaamaan ja maksaa samalla hotellia, voi tulla vain,jos voi majottua meille. Ei tule onnistumaan. Nyt mietinkin,että mä alan olla aivan loppu. Taidan tehdä erittäin moraalittoman teon ja jättää syntyvän lapsen isyyden tunnustuksen tekemättä. Pystyykö isä sitä vaatimaan?
(taustana, ennen aivan ihana mieheni masentui,ryhtyi juomaan ja muuttui väkivaltaiseksi. Myös sos viranomaiset sitä mieltä,että tapaamiset oltava valvottuja. toinen lapsi tuli ehkäisystä huolimatta)
Mä en tosiaan tiedä miten toimia. Jaksanko enää henkisesti toista huoltajuussotaa tähän päälle heti synnytyksen jälkeen.
(taustana, ennen aivan ihana mieheni masentui,ryhtyi juomaan ja muuttui väkivaltaiseksi. Myös sos viranomaiset sitä mieltä,että tapaamiset oltava valvottuja. toinen lapsi tuli ehkäisystä huolimatta)
Mä en tosiaan tiedä miten toimia. Jaksanko enää henkisesti toista huoltajuussotaa tähän päälle heti synnytyksen jälkeen.