Lapsella puhkesi tärykalvo perjantaina..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti5vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti5vee

Vieras
,on korvatulehdus,johon sai antibiootit torstaina.Soitin puhkeamisen huomattuani päivystykseen ja sanoivat,että voi odottaa maanantaihin..Korva on ollut siitä asti veressä,kun ei anna puhdistaa,käy kipeää..No nyt sitten oli tullut taas verta lakanalle,useampi läiskä!Huolettaa nyt..Ehkä olisi syytä viedä jo huomenna päivystykseen,jos taas vuotaa..?

Otat pään syliin, tiukkaan otteeseen ja puhdistat. Ei siinä kysellä haluaako, että puhdistetaan vai en.

Mä nyt en ole vieläkään ymmärtänyt, että annatteko te kaikki pienten taaperoiden päättää, että tehdäänkö jotain vai ei jos he ei halua.

Tohon en osaa sanoa, että pitääkö vielä vai ei.

Otat pään syliin, tiukkaan otteeseen ja puhdistat. Ei siinä kysellä haluaako, että puhdistetaan vai en.

Mä nyt en ole vieläkään ymmärtänyt, että annatteko te kaikki pienten taaperoiden päättää, että tehdäänkö jotain vai ei jos he ei halua.

Tohon en osaa sanoa, että pitääkö vielä vai ei.

onko 5v pieni taapero? mut siis veisin uudestaa tänään jos tollee vuotelee ja asia huolestuttaa.

Mulla itselläni puhkesi pe ja la välisenä yönä. Soitin päivystykseen ja sanoivat et voin odottaa maanantaihin jos ei nouse kuumetta tai tule tosi veristä vuotoa! Mulla siis tullu tollasta aika kirkasta nestettä korvasta..vähän on verta välillä seassa! Et noita mulle annettuja ohjeita jos noudattas niin pitäs mennä lääkäriin! Niin ja mä en oo vielä saanu ees antibiootteja tulehdukseen kun kisu alkoi vasta sillon yöllä.

Yhteistyössä