lapsella sitkeä tauti, kuumetta/lämpöä 8 päivää...aika väsynyt ja ruokakaan ei maistu...pitäisikö jo huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diiviidii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diiviidii

Vieras
Yhteensä tuon 8 päivää ollut kuumetta ja viime päivinä lämpöä. Välissä oli pari kuumeetonta päivää. Yskää ja räkää on piisannut, sitten iski korvatulehdus johon sai lääkekuurin. Korvat ei enää juurikaan kipeät,välillä sanoo ettö tuikkasee korvaan. Äsken mittasin niin oli 37.2 lämpöä vielä, päivällä ei ollut ollenkaan, eilen oli vielä 37.9.

Ruoka ei oikein maistu ja on selvästi normaalia väsyneempi. Jotenkin kyllä huolestuttaa että onko tämä ihan "normaalia" tautia tämmöinen. Zithromax-kuuri korviin alkoi torstaina.

Minulla 10kk ikäisellä on jo viikon verran ollut kunnon flunssaa ja eilen alkoi limaisen kuuloinen yskä. Eilen oli jo lämpöä 37, 9 astetta. Yöllä oli kuin kekäle koko tenava. Aamulla lämpöä taas yli 37 astetta ja annoin Panadolin. Päiväksi olotila pienellä selvästi helpotti. Illasta taas nosti kunnon kuumeen eli 38,8 astetta + annoin jälleen Panadolin. Yhdeksän maissa mittasin taas kuumeen, tulos 38,1 astetta. Nyt vauva on nukkumassa, tosin uni vaikuttaa levottomalta, itkeskelee vähän väliä. Mutta kuumeesta huolimatta - on jaksanut kuitenkin leikkiä ja taaperrella sinne tänne.

Paranemisia sinnekin!!

Niin lapsella ikää tosiaan 6 vuotta jo. Tänäön leikki kyllä jo serkkutytön kanssa ja käytiin kaupalla ja
Ihan hyvin jaksoi siellä, mutta ei toki oma itsensä kyllä ole ollut, vaan ei kai tuo ihme ole kun sairaana ollut näin pitkään.

Zithromaxin kolmas annos otettiin tänään, joten pahoinvoinnin luulisi helpottavan sitten. Juonut on kohtuu hyvin kyllä. jotenkin vaan Kauhea huoli ja stressi mulla nyt tästä,kun vähän väliä tuntuu että paranee ja sitten ei paranekaan.

Itse ainakin soitan aina lastenneuvolaan, jos jotain tuollaisia tilanteita tulee ettei itse tiedä miten toimia. :) Varmasti viikonloppuisin voi soittaa myös päivystykseen, siksi ne ihmiset on siellä töissä, jotta neuvovat. Tsemppiä, itsestäkin on tuntunut, että sitkeää flunssaa ollut tänä talvena liikkeellä!

Itse ainakin soitan aina lastenneuvolaan, jos jotain tuollaisia tilanteita tulee ettei itse tiedä miten toimia. :) Varmasti viikonloppuisin voi soittaa myös päivystykseen, siksi ne ihmiset on siellä töissä, jotta neuvovat. Tsemppiä, itsestäkin on tuntunut, että sitkeää flunssaa ollut tänä talvena liikkeellä!

joo täytyy varmaan viimeistään maanantaina soittaa jos ei oikeasti ala helpottaa

Yhteistyössä