Lapselle tuli rokotteesta kuume, miten saan parhaiten laskemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Lapsi sai eilen rokotteen (1v.) ja viime yönä oli kuin kuuma kuin kekäle, annoin panadollia ja kuume laski. Päivällä annoin lääkettä ja pietin mahd.vähillä vaatteilla ja yritin huiskulla viilentää vielä. Ei syö ja juo joten kuten, mutta miten näin helteillä saan tuon kuumeen parhaiten laskemaan???

nukkumaan vaipalla ja ikkuna auki. panadolia anna suun kautta mikstuurana jos on tai sit vaihtoehtoisesti suppona, buranakin käy suppona. mutta nuo keinot on parhaat mitä jo tuossa luettelitkin :) ei ens yönä varmaan nosta enää kuumetta niin.

Panadolilla. Ei siihen muu auta. Eikä nää ilmat siihen valitettavasti vaikuta. Jos on kuumetta, on kuumetta. Oli talvi tai kesä. Voit kokeilla myös kylmiä kääreitä. Kasta vaikka pyyhe kylmään veteen, purista kuivaksi ja aseta lapsen iholle (otsa, niska, sääret). Toimii hyvin ja helpottaa, mutta meillä ei valitettavasti 1 vee anna tätä tehdä. Tsemppiä, ei se kuume kauaa kestä.

Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
nukkumaan vaipalla ja ikkuna auki. panadolia anna suun kautta mikstuurana jos on tai sit vaihtoehtoisesti suppona, buranakin käy suppona. mutta nuo keinot on parhaat mitä jo tuossa luettelitkin :) ei ens yönä varmaan nosta enää kuumetta niin.

Olen ostanu sitä suun kautta annettavaa kun on kuulema parempaa:) Toivottavasti ei enää nosta, hirveää kyllä näin helteellä kun ei saa huoneilmaa millään viileäksi:/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:

Olen ostanu sitä suun kautta annettavaa kun on kuulema parempaa:) Toivottavasti ei enää nosta, hirveää kyllä näin helteellä kun ei saa huoneilmaa millään viileäksi:/

juu se tehoaa paremmin ja on mukavampi lapselle. toivotaan ettei teidän pikkuiselle tule enää kuumetta, tukala olo on terveenäkin näillä keleillä. itsellänikin on 1v2kk lapsi täällä kotona, hoitovapaalla olen nyt. hiki virtaa täälläkin kaikilla..

Yhteistyössä