Lapsellinen kysymys mut silti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"omppu"

Vieras
en tykkää pelailla mutta ajattelin et jos vaan pystyn niin en ota yhteyttä mieheen vaan odotan sen yhteydenottoa.Ollaan jos ei nyt joka päivä ni useamman kerran viikossa yhteydessä oltu mutta minä oon yleensä ollut se joka ottaa yhteyttä,toki mieskin on mutta enenpi minä. Asutaan sen verran kaukana toisistamme et ollaan vaan nähty kerran mut sit muuten yhteyksiä pidetty. Jos nyt sit kuitenkin pelaan pikkusen vaikka en yhtään tykkää ni kauanko vois aatella odottavansa yhteydenotta sieltäpäin? En halua kuitenkaan olla liian päällekäyväkään kun ollaan tunnettu vasta reilu kuukausi.

Jos yhteydenpito on tähän asti ollut yksipuolista niin voi olla että mies ei otakaan yhteyttä, ei iis ole oikeasti kiinnostunut. Tuosta kannattaa ottaa selvää sillä se taitaa vaivata. Mies kyllä ottaa yhteyttä jos haluaa.

[QUOTE="vieras";27417163]Jos yhteydenpito on tähän asti ollut yksipuolista niin voi olla että mies ei otakaan yhteyttä, ei iis ole oikeasti kiinnostunut. Tuosta kannattaa ottaa selvää sillä se taitaa vaivata. Mies kyllä ottaa yhteyttä jos haluaa.[/QUOTE]

Ei se kokonaan ole ollut yksipuolista mut lähinnä minä oon ollut se joka ottanut yhteyttä,on mieskin muutaman kerran tehnyt aloitteen. Siksi nyt ajattelinkin et kun en tykkää pelailla mut jos nyt sen verran et hetken katson ja ootan et ottaako yhteyttä...kyllä mä tiedän et se välimatka on yks suurin hidaste ja ollaan sitä puitu mut kyllä se silti on todennut et haluis nähdä. Eikai sitä nyt joka päivä tarvii olla yhteydessä mutta jos nyt oottaisin ja katsoisin ni milloin vois aatella et joo,ei se ota yhteyttä. Ja sit voisin ottaa ja kysyy et mikä on homman nimi.Lapsellistahan tää on mut...

En pelailusta tykkää minäkään,mutta sen verran maailmaa nähneenä odotan nykyään että mies ottaa yhteyttä ja niinhän se tekee jos on oikeesti kiinnostunut ja vakavissaan..Oikeesti jos vakavissaan ollaan niin eihän nuita asiota tulisi edes miettiä vaan yhteyksiä pidettäs luontojaan puolin ja toisin..

[QUOTE="sepetius";27417263]En pelailusta tykkää minäkään,mutta sen verran maailmaa nähneenä odotan nykyään että mies ottaa yhteyttä ja niinhän se tekee jos on oikeesti kiinnostunut ja vakavissaan..Oikeesti jos vakavissaan ollaan niin eihän nuita asiota tulisi edes miettiä vaan yhteyksiä pidettäs luontojaan puolin ja toisin..[/QUOTE]

No näinhän sen pitäs mennäkin...mut siis jos nyt jankkaan niin kauanko vois olettaa odottavansa yhteydenotta? ja jos ei kuulu ni sit ei taida olla kiinnostunut,kun eihän sitä nyt kiinnostuneenakaan tarvii joka päivä olla yhteyksissä.
Kyllä mä ite otan jossain vaihees yhteyttä ja kysyn suoraan mut ajattelin nyt et jos koitan tätä et ottaako yhteyttä eka,on se toki ottanut mut harvemmin kun minä ja jos ei kuulu ni sit otan asian esille ja kysyn.

Yhteistyössä