lapsellinen ongelma, mut ongelma silti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
tai ongelma ja ongelma, mutta...

oli tossa yhdet festarit missä näin mun yhtä parasta ystävääni kaikkina kolmena päivänä (liikuttiin eri porukoissa) ja tää mun ystävä kohteli mua tosi tympeesti joka kerta ku nähtiin. oli ylimielinen eikä noteerannu mitenkää, mä olin sille ilmaa ja se puhu m ulle tosi tökerösti. no, tää ystävä oli tosi lärvit joka kerta ku nähtiin, mut mä loukkaannuin. mua ei kohdella niin vaikka oltais kuinka kännissä.
nyt tää ystävä soittelee koko ajan ja mä en jaksa vastata kun tiedän et se vaan naureskelee ku mitää ei olis ollukaan eikä yhtään ymmärtäis mistä oon loukkaantunu.
mä oon niin kyllästyny tän ihmisen kännipersoonaan etten jaksa olla enää sen selvänkään kanssa tekemisissä :ashamed:

mä olen sanonut sille, mutta se vaan naureskelee tyyliin "et oo tosissas, mähän olin vaan niin kännissä" :headwall: meidän "suhde" on aika monimutkanen ja aina on ollu niin et se on kohdellu mua tökerösti, jo teininä vei mun poikaystävän ymsyms ja sit se on tympääntyny muhun ku mulla on ollu otsaa suuttua tollasista pikkujutuista. hän sit suuttuu mulle kaikesta.
tai sillon teininä oli niin.
me ollaan oltu kakarasta asti kavereita, mä olen tän ystävän kanssa kokenut enemmän kun kenenkään muun. mä rakastan sitä ihmistä SELVÄNÄ, silloin se on maailman parhaimmistoa.
mutta se ei kestä kritiikkiä itsestään ja näinollen mun on turha sanoa sille mitään. koitettu on.
tää on sekava juttu, ei sitä voi ymmärtää ku en osaa kirjottaa sillee et sais oikean käsityksen :ashamed:

Kokeiles toisenlaista taktiikkaa.. Sen sijaan, että sanot sille miten sua kohtelee (mikä voi tuntua hänestä syyttelyltä ja saa puolustuskannalle), niin kerro MILTÄ susta tuntuu kun hän kohtelee sua niin! Kirjoita vaikka maili jos luulet, että silloin hän lukee sen enempi "ajatuksella" eikä ala vaan puolusteleen itseään. Jos hän ei oikeasti senkään jälkeen kun kerrot, että susta tuntuu se pahalta pyydä anteeksi ja muuta käytöstään, niin mä oikeesti kehoittaisin sua miettimään, että haluatko YSTÄVÄSI (onko sellainen oikea ystävä????) polkevan sua maanrakoon oli hän kännissä tai ei. Känni ei oo selitys eikä syy...

:hug:

no siis tavallaan tiedän et tää ihminen kyl kadehtii mun elämää tietyssä määrin..
tai on monesti sanonut et tulee niin haikea olo kun ajattelee et mua odottaa aina kotona joku ja mulla on asiat hyvin. mulla on perhe ja työ ja kaikkea..
on tääkin tyyppi ihan työelämässä ja sil on paljon kavereita jnejne, mutta..
en mä tiedä. meillä on aina ollut sellanen viha-rakkaus-suhde ja sellasena tää varmaan pysyykin hamaan loppuun asti.
toi maili vois ollakin hyvä idea :)

Yhteistyössä