Lapsen ärsyttävä kaveri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jsty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jsty

Vieras

Osaisko joku sanoo, että mitä kannattais tehdä? Muutettiin uudelle paikkakunnalle, yksi lapsista alkoi kaveerata erään naapurin lapsen kanssa. Leikit sujuu useimmiten ihan ok, vaikka tämä naapurin lapsi on aika hankala tapaus.

Nyt oon vaan sitten huomannut, että pihan ja tän alueen muut lapset ei suostu leikkimään ollenkaan enää meidän lapsen kanssa, koska hän on tämän "ärsyttävän" lapsen kaveri. Ne kun eivät leiki tän lapsen kanssa ollenkaan, meidän tyttö on vähän sellainen että ei oikein välitä siitä vaikka toi kaveri pomottaa ja vinkuu ja määräilee, ja vahtii koko ajan tavaroitaan ja muita lapsia. Mutta muut lapset ei leikin tän lapsen kanssa, ja nyt ne vierastaan meidänkin tyttöä siksi, että leikkii tuon lapsen kanssa.

On vähän kurja olo, koska sitten mun lapsella ei ole kavereita muita kuin tää yksi :/ Toisaalta kiva, että silläkin on sitten yksi kaveri, sillä muita ärsyttävällä lapsella, mutta kurjaa että toiselta menee sitten sen vuoksi muut kaverussuhteet pilalle :(

Mitä te tekisitte? Mä vaan koitan koko ajan huomautella sille "ärsyttävälle lapselle" näistä jutuista, siis silloin kun tekee näitä asioita mitkä on muiden mielestä ärsyttäviä. Sen lapsen vanhemmat ei ole sen kanssa ulkona, joten ne ei puutu, on ainakin puolet ajasta teini-ikäisten sisarustensa vastuulla.

No meillä on sama juttu ollu ja välillä oon huutanu ja uhkaillu tätä toista lasta nii et piha raikuu. Äidille on koitettu ketoa, mut tuloksetta. Nyt tää poika on ollu kuukauden isällään kesälomalla. Pihassa rauhallista ja munki poika saanu uusia kavereita. Jaksamisia sulle toi on oikeesti raskas juttu ku joutuu joka päivä kestään:(

Yhteistyössä