tai siis kerhoon tässä tapauksessa.Meillä on nyt viikon verran podettu flunssaa ja pojalla oli viime viikolla kuumetta.Ma ja ti oli kerhopäivät.Ma aamuna mittasin kuumeen, ei ollut ja poika lähti reippaana kerhoon.Ja myöhemmin mittasin niin oli pikkasen lämpöä joka kuitenkin illaksi laski.Ja ti aamuna mittasin taas,ei kuumetta eikä lämpöä ja kerhoon lähdettiin.Kerhotäti sitten sanoi kun poikaa hain että ulkona oli touhunnut mutta sisällä oli ollut tosi kipeä ja kuumeisen oloinen.Että tulevaisuudessa ei kannata tuossa kunnossa kerhoon tuoda.Pojalla ei kuitenkaan kuumetta ollut ja jaksoi touhuta.Nenä vuosi pikkasen ja yski.
Mietinkin tuossa että ennustajan lahjatko pitää omata että tietää onko lapsi myöhemmin kipeänoloinen?Mua jäi pikkasen harmittamaan tuo kommentti koska kuitenkin varmaan itse lapseni parhaiten tunnen.Edellinen yö oli hyvin nukuttu ja poika nukahtikin päikkäreille kerhon jälkeen.
Tietysti flunssa aina jonkun verran voimia veroittaa mutta mielestäni poika ei kuitenkaan ollut niin kipeä etteikö kerhoon olisi voinut mennä.
Kiitos kun sain purkaa ja mielipiteitä otan vastaan
Mietinkin tuossa että ennustajan lahjatko pitää omata että tietää onko lapsi myöhemmin kipeänoloinen?Mua jäi pikkasen harmittamaan tuo kommentti koska kuitenkin varmaan itse lapseni parhaiten tunnen.Edellinen yö oli hyvin nukuttu ja poika nukahtikin päikkäreille kerhon jälkeen.
Tietysti flunssa aina jonkun verran voimia veroittaa mutta mielestäni poika ei kuitenkaan ollut niin kipeä etteikö kerhoon olisi voinut mennä.
Kiitos kun sain purkaa ja mielipiteitä otan vastaan