Lapsen isä haluaisi koko ajan kantaa lasta 2kk rintarepussa!!! Jopa ulos tupakalle mennessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Annoin kerran hänen kokeilla minun ostamaa rintareppua ja hän alkoi sitten käyttämään sitä ja nykyisinkäyttää enemmän kuin minä! Saattaa pitää melkein koko päivän vauvaa rintarepussa!!! Jouduin oikein kinuamaan mieheltä vauvaa hetkeksi äidin syliin... outo tilanne tosiaan :/ Vauva nauttii rintarepusta, mutta nyt minä en saa hoitaa vauvaa lähs yhtään! Mies käy vessassa ja samassa sitten saattaa vaihtaa vauvan vaipan... Mikä kamalinta käy kuulemma toisella hädälläkin joskus vauva rintarepussa!!!!!!!!! Tätä en ymmärrä. Ainiin ja vauva on siis tuttipullolla syövä. Niin ja olen kieltänyt ehdottomasti viemästä vauvaa takapihalle, kun mies käy tupakalla... Kerran hän vei! Järkytyin, mut onneks ei enää vie

active_product.jpg
tämän tyylinen rintareppu

Haha aika huono. Kaikki tietää että palstalla kammoksutaan björn borgin roikotusreppua, tupakoiva vanhempi on paska vanhempi, ja mitäs noita muita nyt tuossa vielä olikaan... Joten en jaksa näitä provoja, tuntuu että on pakko olla hyvin köyhä elämä jos joutuu tälläsestä koittaa repiä sitä iloa ja huumoria.

• Tykkää
Reactions: emmiina ja Anatolia
[QUOTE="vieras";25646528]Haha aika huono. Kaikki tietää että palstalla kammoksutaan björn borgin roikotusreppua, tupakoiva vanhempi on paska vanhempi, ja mitäs noita muita nyt tuossa vielä olikaan... Joten en jaksa näitä provoja, tuntuu että on pakko olla hyvin köyhä elämä jos joutuu tälläsestä koittaa repiä sitä iloa ja huumoria.[/QUOTE]
Tyypillinen aloittelevan provoilijan moka on tosiaan se, että lykkää liikaa ns. meheviä palstapuheenaiheita yhteen ja samaan tekstiin. Aijaijai :xmas:

• Tykkää
Reactions: emmiina

Yhteistyössä