P
paskaaa
Vieras
lapsi asuu isällään. 8vuotias. muutti nyt keväällä sinne kun itse asun n.100kilsan päässä. laitoin isälle viestiä että voiko tuoda lapsen minun luo ja minä tuon sitten su sinne ,sen pitäs oikeasti olla niin että minä haen lapsen tapaamisiin ja isä tulee minulta sitten su hakemaan. no tuli viesti että ei jousta yhtään ja lapsi ei ole tärkeä minulle kun en voi hakea lasta:O. ´Minä vaan en kertakaikkiaan pääse kun iltavuoro ja se loppuu vasta yhdeksältä
oon yrittäny vuoroja vaihtaa ja kaikkea mut en pääse hakemaan ja ajattelin että ois voinu vaihtaa toisin päin tämän kerran tuon. no isä laitto nyt viestin että ottaa sossuun huomenna yhteyden kun laitoin takaisin viestin että olet todella lapsellinen ja ei kiitos enään viestiä! sieltä tuli taas viestiä että lapsi ei halua edes tulla mun luo ja hyvä etä säästyy mun viikonlopulta
. en jaksa tollasta tappelua. ja en todellakaan jaksa mitään sossu juttuja tuon isän takia. hyvällä annoin lapsen sinne kkun itse kaipasi leikkikavereita yms ...ja vanha koti siellä. ja pitkin hampian suostuin etääidiksi. niin nyt saan tälläisen kohtelun