lapsen isä törkeäkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskaaa

Vieras
lapsi asuu isällään. 8vuotias. muutti nyt keväällä sinne kun itse asun n.100kilsan päässä. laitoin isälle viestiä että voiko tuoda lapsen minun luo ja minä tuon sitten su sinne ,sen pitäs oikeasti olla niin että minä haen lapsen tapaamisiin ja isä tulee minulta sitten su hakemaan. no tuli viesti että ei jousta yhtään ja lapsi ei ole tärkeä minulle kun en voi hakea lasta:O. ´Minä vaan en kertakaikkiaan pääse kun iltavuoro ja se loppuu vasta yhdeksältä:( oon yrittäny vuoroja vaihtaa ja kaikkea mut en pääse hakemaan ja ajattelin että ois voinu vaihtaa toisin päin tämän kerran tuon. no isä laitto nyt viestin että ottaa sossuun huomenna yhteyden kun laitoin takaisin viestin että olet todella lapsellinen ja ei kiitos enään viestiä! sieltä tuli taas viestiä että lapsi ei halua edes tulla mun luo ja hyvä etä säästyy mun viikonlopulta:(. en jaksa tollasta tappelua. ja en todellakaan jaksa mitään sossu juttuja tuon isän takia. hyvällä annoin lapsen sinne kkun itse kaipasi leikkikavereita yms ...ja vanha koti siellä. ja pitkin hampian suostuin etääidiksi. niin nyt saan tälläisen kohtelun:(

meillä on kirjaaliset sopimukset ... exä vaan haluaa olla lapsellinen paska aivo kun tietää että mulla uusi mies. laitto vielä viestiä että ei luota muhun ja ei jousta yhtään. todella ikvää vaan pojan kannalta kun sillä joululahjatkin täällä yms...

enkä jaksa mitään sossu juttuja..niitä ollut ihan tarpeeksi. no tietääpähän taas miten uusivuosi alkaa. vitun kiva:( sossujen palaveeramisella... en todellakaan jaksa ja sossuthan on niin isän puolella että:D

Annatko noin vain periksi? Pyydä vaihtoa sossuihin, jos ovat puolueellisia. Sinä voit etänä vedota aina tapaamissopimukseen sakon uhalla. Voit hakea myös matkakuluihin avustusta minun käsitykseni mukaan. Tässä asiassa voin olla väärässäkin.

siis tässä on kyse vaan siitä että saisin poikani luokseni jos hakisin sieltä mutta miten haen kun olen töissä ja sairaalasta en voi kesken työpäivän lähteä. ja kun exälle ei sovi että joku muu hakee pojan niin rupes sitten laitta viestiä että poika ei ole edes tärkeä mulle yms ja ei halkua tulla ja säästyy siltäkin että ei näe mua... en jaksa tollasta tappelua enään niin olkoot poika sitte siellä. laitoin vaan vielä viestin että toivottavasti poika joskus huomaa minkälainen isä se on oikeasti.

Mun ex ei halua ottaa lapsiaan nyt, ku ollaan viimein tekemässä kunnollista sopparia elareista ym. Kuulema saan pitää lapsia nyt koko rahan edestä :D Joo-o! Uskokaa tai älkää, mutta on hieno isä mun lapsilla.. Ja kuka kärsii, no lapset tietty :( Ovathan ne tässä kuussa olleetkin isällänsä jopa 2 päivää, huisia! :D Ja joulun jälkeen ei halunnut ottaa, koska mä pääsisin liian helpolla = saisin vapaapäivän.. Et jebajee :D

Hyi että on lapsellinen isä lapsellasi ja ajattelee lapsensa parasta. Miten jaksat? Itse kituisin kyllä tuossa tilanteessa, koska vaikuttaa että vielä mustamaalaa lapsen äitiä lapselle. Eli ei todellakaan ajattele lapsen parasta.

tiiän että oon itekki lapsellinen mutta minkäs teet kun isä on päässyt niskan päälle joka asiassa, leikkii nyt niin maailaman parasta iskää:) ja sitten vielä menee sossuille valittaan ja vääristeleen asioita,ja minä oon ihan yksin kai mussa jtn vikaa on kun itse ajattelin lasta ja annoin lapsen elää tutussa ympäristössä jne... ei helevetti. en kait minä jaksakaan. ei voi tuon vertaa joustanu. on kuulemma joustanu ihan tarpeeksi kun tuonut kaksi kertaa puolenvuoden aikan sen mun luo. joopa joo.. olisinhan minäkin joustanut siinä että oisin pojan itten kotiin vieny, mut ei sitte tekis mieloe laittaa kunnon haukkuma viesti mut sitähän se odottaa:)??että tulistun ja haukun sen että voi sen sitten niille ihanille tantoille näyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja No entäs tämä..;25326530:
Mun ex ei halua ottaa lapsiaan nyt, ku ollaan viimein tekemässä kunnollista sopparia elareista ym. Kuulema saan pitää lapsia nyt koko rahan edestä :D Joo-o! Uskokaa tai älkää, mutta on hieno isä mun lapsilla.. Ja kuka kärsii, no lapset tietty :( Ovathan ne tässä kuussa olleetkin isällänsä jopa 2 päivää, huisia! :D Ja joulun jälkeen ei halunnut ottaa, koska mä pääsisin liian helpolla = saisin vapaapäivän.. Et jebajee :D

juu tiedän tunteen mut tällä hetkellä olisin onnellinen jos asiat olisivat noin että isä ei ottais..

Yhteistyössä