lapsen isovanhemmat haluaa että käydään heillä usein!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meneepiherrrrmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meneepiherrrrmo

Vieras
Älkää ymmärtäkö otsikkoa väärin, käydään sielä jo nyt kahden-kolmen viikon välein.. Silti sain viime reissulla kuulla "teidän pitäisi käydä useammin." Pyysin heitä käymään vuorostaan meillä välillä, niin sain vastaukseksi että eivät he mitenkään ehdi.. Epäreilua vaatia meitä käymään usein ja eivät ymmärrä että on meilläkin hommia joita pitäisi tehdä.. Sielä olisi kiva käydäkkin jos ei joka ikinen kerta sanottaisi että käydään liian harvoin.. Ahdistaa!

Joo, on se kumma kun se tie osaa olla toiseen suuntaan niin kovin paljon pidempi :) meidänkin pitäisi aina olla valmiita matkustamaan niin mun vanhempien kuin appivanhempienkin luokse, mutta jos tänne pyytää niin matka on liian pitkä. Ja eivät ole mitenkään vanhoja, ettei johdu siitäkään..

Prkeles että menee hermot tollaseen.. Mulla on pitkä pinna, mutta napsahtaessaan Se sitten napsahtaa kunnolla.. Meidän alle puoli v. Ikäinen vauva kun ei suostu olla muiden kun meidän sylissä, niin Se on sitten ihan kamalaa ja sen takia pitää käydä useammin.. Kun ei sen ikäisillä ole pitkä muisti,. Ja noita isovanhempia nähdään PALJON useammin kun muita..

Meillä myös voivotellaan, että tulkaa useammin, mutta itse ei viitsitä tulla vierailulle. Mä en enää noteeraa voivottelua ja aika usein mun mies käy lasten kanssa appivanhemmilla ilman mua. En tiedä ihmettelevätkö sitä, että en tule sinne, mutta mä ainakin nautin omasta ajasta kotona enemmän ja saavatpahan myös sitten hössöttää lasten kanssa rauhassa.

Yhteistyössä