Meidän tyttö juo mun mielestä aika paljon päivän aikana.. 1-2 litraa päivästä riippuen ruokailujen lisäksi.. siis ihan vettä menee tuon verran.. tytöllä ikää 5v.. on tuo normaalia vai ns. liikaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:On kyllä minusta aika paljon, ei meidän muksut noin paljon taida juoda.
Onko sokeriarvoissa mitään häikkää?
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Juokseeko paljon pissalla sitte myös?
Haiseeko henki asetonille?
Onko suvussa diabetesta?
Kyllä mä varmaan käyttäisin neuvolassa, tarkistuttaisin pissanäytteen ja paastosokerin ja varmaan ruuan jälkeen otetut arvot myös. Tai en tiiä miten ne tekee mutta me tehtiin tytölle päivän mittaukset kun kerran oli pissassa sokeria...
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meidän tyttö juo mun mielestä aika paljon päivän aikana.. 1-2 litraa päivästä riippuen ruokailujen lisäksi.. siis ihan vettä menee tuon verran.. tytöllä ikää 5v.. on tuo normaalia vai ns. liikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ihme mönjää:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meidän tyttö juo mun mielestä aika paljon päivän aikana.. 1-2 litraa päivästä riippuen ruokailujen lisäksi.. siis ihan vettä menee tuon verran.. tytöllä ikää 5v.. on tuo normaalia vai ns. liikaa?
Mitä vihreetä sun päässä on tossa profiilikuvassa?
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja ihme mönjää:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meidän tyttö juo mun mielestä aika paljon päivän aikana.. 1-2 litraa päivästä riippuen ruokailujen lisäksi.. siis ihan vettä menee tuon verran.. tytöllä ikää 5v.. on tuo normaalia vai ns. liikaa?
Mitä vihreetä sun päässä on tossa profiilikuvassa?
Ihan on kuule kampaajan laittamaa väriä.. kiitos kysymästä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja korkeintaan vappuna tai pääsiäisenä:Huh mitä kampaajia olemassa!!! Oliko edes vappu ??