Lapsen kerhosta *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sokea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sokea"

Vieras
Lapsi oli tänään ensimmäistä kertaa srk kerhossa :)
Menimme kerhoon hyvissä ajoin ja jouduimme hiukan odottamaankin kun olimme niin ajoissa :)
saavuimme sisään tai siis minä ovelle,
kerhotäti ottaa lapseni sisään ja otti lapseni repunkin omaan käteen
(jossa eväät kuten asiaan kuului)
Hain lapseni kerhosta, hän itkien tulee
(ei muuten koskaan viimekaudella itkenyt toisessa kerhopaikassa eri vetäjien kanssa)
että ei löydy rakasta reppuaan ja on nälkä.
Menin sisälle ja kysyin että mikä nyt on ongelma?
Ohjaajakin selittää kuinka muut lapset söi eväät mutta minun ei saanut syödä kun hänen reppuaan ei löytynyt josko tuotiinkaan sitä sinne edes aamulla.
Katsoin naulakkoa ja siinähän se kokoajan on varmaan roikkunut johon kyseinen houtaja sen laittoi,oli minusta meinaan aivan samassa asennossakin sekä takki että reppu?
Nostin lapseni repun ja sanoin että te itse sen siihen nostitte, vaan ei he alkaa syyttämään että kyllä nyt varmasti joku lapsi sen oli kerennyt piilotta ja se ei siinä ole ollut.
No kas kun minä näin kun he sen siihen laittoi kun lapsen vein kerhoon ja se oli edelleen siinä.
(ohjaajat siis ottaa lapset ovelta vastaan jonne vanhempien kuuluu lapset jättää, sisään ei siis aamuisin asiaa aikuisilla)
Nyt siis vähän paha mieli että löytyykö lapseni reppu ja eväät vastaisuudessa vai kävelenkö kerhotilaan sisälle ja vien repun sinne kerhotilaan enkä anna ohjaajien jättää reppua naulakkoon kun kerran ei sitä näe :(

voi itkut, eikö heillä ole mitään varaeväitä jos joltain unohtuu? toivottavasti vastaisuudessa on? jotenkin huonosti hoidettu juttu.. varmasti repun unohtaminen naulaan voi olla inhimillistä kuitenkin, mutta voipi olla että ei oikein ihmissuhdetaidot riitä jos ei keksi hyvää ratkaisua tollaiseen tilanteeseen ja yksi jää ilman?

[QUOTE="höh";24424231]voi itkut, eikö heillä ole mitään varaeväitä jos joltain unohtuu? toivottavasti vastaisuudessa on? jotenkin huonosti hoidettu juttu.. varmasti repun unohtaminen naulaan voi olla inhimillistä kuitenkin, mutta voipi olla että ei oikein ihmissuhdetaidot riitä jos ei keksi hyvää ratkaisua tollaiseen tilanteeseen ja yksi jää ilman?[/QUOTE]

Itseäni harmitti suunnattomasti tuo että nyt muut oli syöneet (toki ymmärrän eihän se muiden vika ole jos yhdellä ei olisikaan oikeasti eväitä)
mutta olisi edes jotain omenaa tai jotain, maksaisin mielelläni siitä vaikka sen 2e jos siitä on kiinne.
Ajattelin nyt seuraavan kerran tunkea itseni suoraan aamusta sinne sisään (ei saisi kuulemma mennä)
ja katsoa että lapsen reppu tulee tähän lokerikkoon joka on kerhotilan omissa tiloissa (ei naulakko)

no tottakai tuollaisen jälkeen menet perille saakka seuraavalla kerralla ja isosti esittelet tätille, että TÄHÄN nyt laitan tämän repun! Jossa on siis ne EVÄÄT!
Ja jos on useampia tätejä, sanot jokaiselle erikseen ja ehkä vielä kahdesti. eiköhän löydy ens kerralla..
mitä ne aiellä kerhossansa piilottelee, kun ei kerran saa vanhemmat mennä perille? outo kerho, löytyiskö läheltä toista? ja ihan junttia sekin, ettei ole mitään varalle vaan jätetään 1 lapsi kokonaan ilman. itse olisin tätinä antanut omistani tai lainannut joltain jolla liikaa mukana ja kertonut sitten siitä.

Onpa kyllä outoa toimintaa ja tosi joustamatonta. Varmista tosiaan ensi kerralla että varmasti reppu tiedetään olevan mukana, ihan oikein alleviivaten. Toivottavasti pienelle ei jäänyt pitkäksi aikaa paha mieli.

Yhteistyössä