H
höh
Vieras
Meidän oven takaa löytyi tänään lapselle joululahja. Kummit olivat käyneet jättämässä, kuten oli aiemmin ollut puhetta. Eivät kuitenkaan edes ovikelloa soittaneet, vaan jättivät paketin ulos, vaikka olimme kotona koko illan. Onneksi meille tuli vielä asiaa ulos, sillä muuten paketti olis jäänyt siihen koko yöksi. Ymmärrän, että voi olla kiire ja ymmärrän senkin, että sisälle asti ei halua tulla, koska meidän perheessä on flunssaa, mut ei sekään nyt jestas sentään ovensuusta tartu, kun ei halailla tms. Mulla olis ollut kummeille pieni joulumuistaminen, mut jäi nyt antamatta ja vähän harmittaa.
Olen alusta asti korostanut heille, että emme oleta lahjoja. Saa antaa halutessaan, mutta mielummin viettää aikaa lapsen kanssa. Nyt nähtävästi kummit kuitenkin ajattelee olevansa vain lahja-automaatteja. Ei tän nyt ihan näin pitänyt mennä. Musta on kurjaa, jos he ajattelevat asiasta niin
Olen alusta asti korostanut heille, että emme oleta lahjoja. Saa antaa halutessaan, mutta mielummin viettää aikaa lapsen kanssa. Nyt nähtävästi kummit kuitenkin ajattelee olevansa vain lahja-automaatteja. Ei tän nyt ihan näin pitänyt mennä. Musta on kurjaa, jos he ajattelevat asiasta niin